G2 radyo

messevim

Üye
    Konu Sahibi
 
onu ah bi bilsek ben s4 kullanıyorum onda da yo k
duyduğuma göre radyo icin vergi verilioms türkiyede. vergi odememek icin radyoyu aktif durumda koymuolar ama donanım olarak var. (yaklask 180tl lik bi vergiymis)
 
Tepkiler: esmeran3

messevim

Üye
    Konu Sahibi
bizmi verecekmişiz kardeşim
Örneğin g2 nin fiyatı 1600 ise ve türkiye de radyo koymak için trt bandrolü takarsa lg de mecbur telefon fiyatını 1700 -1750 liraya çıkarır . Yani sonuç olarak biz ödemiş olacağız ..
 

esmeran3

Üye
hiçç gerek yok giderim her ay 1 gb internet paketi alırım kardeşim
Hem sosyal ağlar hem mailler
hem radyo hem müzik her işimi görür

1 seferde ödenmesi büyük bi para gibi dursada fazla dinlenmiyor =
 
hiçç gerek yok giderim her ay 1 gb internet paketi alırım kardeşim
Hem sosyal ağlar hem mailler
hem radyo hem müzik her işimi görür

1 seferde ödenmesi büyük bi para gibi dursada fazla dinlenmiyor =
bende radyo varda noluo. en fazla 2-3 kere acmisimdir oda meraktan yani
 
Bende yoktu. Rootladıktan sonra aktifleştirdim. 1 kere actim sadece Kisacasi bi halta yaramiyor. Bolgesel yayin dinleyecekseniz orasi ayrı
hocam sanal tuslarla ilgili programi indirdiniz mi? gmd'ydi adı galiba. tuslari kullanmayinca gizlenio
 

badmus

Üye
hocam sanal tuslarla ilgili programi indirdiniz mi? gmd'ydi adı galiba. tuslari kullanmayinca gizlenio

Evet İndirdim. Adı Auto Hide Softkeys ama pek sevmedim. Cunku Programda kullanilan sanal tus duzeni samsung gibi degil. ben de samsung 'a alistigim icin kullanisli bulmadim.

Senin bildigin daha iyi bir sanal tus gizleme pro'su varsa çok makbule geçer kardeşim
 
bilmiyorum hocam d. h. de hep gmdyi öneriyolar.