PalmerTech
Üye
Bana bunu ayrıntılı şekilde özelden açıklar mısın?
özeli napacan ya, lisans olayını merak ediyorsan buradan anlatayım:
Şimdi mesela internetten satışı yapılan bir grafik buluyorsun (ben graphicriver kullandım). Oradan sana lazım olan grafikleri satın alman gerekiyor. Ama, yapacağın oyun satılacağı için, yani commerical olduğu için, standart lisans alman yetersiz oluyor, ki genelde standard lisans ucuzdur. Bu iş için genişletilmiş lisans almak gerekiyor, genelde standard lisansın 8 - 10 katı fiyatında oluyor genişletilmiş lisanslar.
Tabii grafikler üzerinde oyunuyor olman, mesela benim gibi meyve içlerini tasarlama, kesme kırpma vs. gibi değişiklikler yapıyor olman da bir işe yaramıyor. Çünkü telif sahibi şikayette bulunursa sıkıntılı. Bu nedenle genişletilmiş lisansı almak zorunda kalıyorsun.
Peki ben "
Neyse sağlık olsun.Belki de maxicep oviden daha büyüktür.
