FruitGo! Yayında Ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
Bana bunu ayrıntılı şekilde özelden açıklar mısın?

özeli napacan ya, lisans olayını merak ediyorsan buradan anlatayım:

Şimdi mesela internetten satışı yapılan bir grafik buluyorsun (ben graphicriver kullandım). Oradan sana lazım olan grafikleri satın alman gerekiyor. Ama, yapacağın oyun satılacağı için, yani commerical olduğu için, standart lisans alman yetersiz oluyor, ki genelde standard lisans ucuzdur. Bu iş için genişletilmiş lisans almak gerekiyor, genelde standard lisansın 8 - 10 katı fiyatında oluyor genişletilmiş lisanslar.

Tabii grafikler üzerinde oyunuyor olman, mesela benim gibi meyve içlerini tasarlama, kesme kırpma vs. gibi değişiklikler yapıyor olman da bir işe yaramıyor. Çünkü telif sahibi şikayette bulunursa sıkıntılı. Bu nedenle genişletilmiş lisansı almak zorunda kalıyorsun.
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
özeli napacan ya, lisans olayını merak ediyorsan buradan anlatayım:

Şimdi mesela internetten satışı yapılan bir grafik buluyorsun (ben graphicriver kullandım). Oradan sana lazım olan grafikleri satın alman gerekiyor. Ama, yapacağın oyun satılacağı için, yani commerical olduğu için, standart lisans alman yetersiz oluyor, ki genelde standard lisans ucuzdur. Bu iş için genişletilmiş lisans almak gerekiyor, genelde standard lisansın 8 - 10 katı fiyatında oluyor genişletilmiş lisanslar.

Tabii grafikler üzerinde oyunuyor olman, mesela benim gibi meyve içlerini tasarlama, kesme kırpma vs. gibi değişiklikler yapıyor olman da bir işe yaramıyor. Çünkü telif sahibi şikayette bulunursa sıkıntılı. Bu nedenle genişletilmiş lisansı almak zorunda kalıyorsun.

Sağol.:DPeki ben "[Cihani Sultan] Where's My Water? Güncellendi!Süper Oldu! " bunu oviye versem sıkıntı çıkarır mı?
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
günde 15 milyon download var diyorlar.

nerde, ha sorarım size nerde? niye bana düşmüyor bundan bir milyoncuk kadar :ehe :hmmm
Hocam sen ne kadar kazandın benim merak ettiğim o ona göre ben oviye gircem :P :ehe
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
söylenmez öyle şeyler ayıp :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Eren Değerli
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
454
DarkredBlue61
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
573
ANIL
ANIL
Cevap
13
Görüntüleme
947
scarface006


Üst Alt