Hımm Kredi kartım olsa alacam da maalesef yok![]()


Sanal Kart köntör mü oluyo![]()
kredi kartı önermiyorum zaten, sanal kart iyidir, kullan at![]()
Sanal Kart köntör mü oluyo
iniyor ama kurarken hata veriyor deli etti

Ben de bastım 5 yıldızı, akşama geribildirim geliyor..![]()


bekliyorum
güncelleye güncelleye birşeylere benzeyecek sonunda![]()
Son halinden bir video var mı?
Anlıyorum güzel gözüküyor.Sadece gelişmek için zamana ihtiyacı var gibi...

FruitGo en çok satanlar listesinde 2. sirada görünüyor.


Ses ayarı başlangıçta kapalı değil de açık olarak yapılırsa daha iyi olabilir, isteyen kapatır.
Biraz geç oldu ama...
1. Ovi'de yorum yapan biri oyunun sesi çıkmıyor demiş.Ses ayarı başlangıçta kapalı değil de açık olarak yapılırsa daha iyi olabilir, isteyen kapatır.
2. Swipe kilidi çok iyi olmuş, zaten kaydırırken oyunu kapattığım çok oldu, demekki gerçekten gerekli. Ancak oynanış sırasında kendiliğinden aktif olacak pause'a basınca devre dışı kalacak şekilde yapabilirseniz daha şık olur.
3. Yeni meyveler güzel olmuş, çileği tuttum ben. Yalnız yeni oynanışla beraber ciddi bir sorun var, kaydırma yaparken suratlı meyveleri kesmemek imkansız gibi birşey, değmiyorum hatta çok uzağından geçiyor parmağım ama yine de kesiliyor hem ona hem de bize yazık yahu.
Bence en mühim konu oynanışla ilgili olan, onu çözdükten sonra oyunun derecesi yükselir iyice..

Ah bi alabilsem basacam 5 yıldız'ıKanımca bir de ücretsiz oyun yapıp içine FruitGo Reklamları koymalısın
![]()
grafiklerin lisansları çok pahalı 
masrafını çıkarsa ücretsize çevirecem ama maalesef çok çok düşük miktarlarda gelen, harcadığım para çıkmadı daha öyle söyleyimgrafiklerin lisansları çok pahalı
![]()
