FruitGo! Yayında Ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Hımm Kredi kartım olsa alacam da maalesef yok :D
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
iniyor ama kurarken hata veriyor deli etti
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
mantıklı

- - - Eklendi - - -

deniyorum olmadı telefonu kapatıp açıcam


- - - Eklendi - - -

oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: Yönetici___

devel-su

Üye
Ben de bastım 5 yıldızı, akşama geribildirim geliyor.. :ehe
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Anlıyorum güzel gözüküyor.Sadece gelişmek için zamana ihtiyacı var gibi...
 

barisilim

Üye
FruitGo en çok satanlar listesinde 2. sirada görünüyor.
 

devel-su

Üye
Biraz geç oldu ama... :aman2:

1. Ovi'de yorum yapan biri oyunun sesi çıkmıyor demiş.:ehe Ses ayarı başlangıçta kapalı değil de açık olarak yapılırsa daha iyi olabilir, isteyen kapatır.

2. Swipe kilidi çok iyi olmuş, zaten kaydırırken oyunu kapattığım çok oldu, demekki gerçekten gerekli. Ancak oynanış sırasında kendiliğinden aktif olacak pause'a basınca devre dışı kalacak şekilde yapabilirseniz daha şık olur.

3. Yeni meyveler güzel olmuş, çileği tuttum ben. Yalnız yeni oynanışla beraber ciddi bir sorun var, kaydırma yaparken suratlı meyveleri kesmemek imkansız gibi birşey, değmiyorum hatta çok uzağından geçiyor parmağım ama yine de kesiliyor hem ona hem de bize yazık yahu. :ehe

Bence en mühim konu oynanışla ilgili olan, onu çözdükten sonra oyunun derecesi yükselir iyice..
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
Biraz geç oldu ama... :aman2:

1. Ovi'de yorum yapan biri oyunun sesi çıkmıyor demiş.:ehe Ses ayarı başlangıçta kapalı değil de açık olarak yapılırsa daha iyi olabilir, isteyen kapatır.

2. Swipe kilidi çok iyi olmuş, zaten kaydırırken oyunu kapattığım çok oldu, demekki gerçekten gerekli. Ancak oynanış sırasında kendiliğinden aktif olacak pause'a basınca devre dışı kalacak şekilde yapabilirseniz daha şık olur.

3. Yeni meyveler güzel olmuş, çileği tuttum ben. Yalnız yeni oynanışla beraber ciddi bir sorun var, kaydırma yaparken suratlı meyveleri kesmemek imkansız gibi birşey, değmiyorum hatta çok uzağından geçiyor parmağım ama yine de kesiliyor hem ona hem de bize yazık yahu. :ehe

Bence en mühim konu oynanışla ilgili olan, onu çözdükten sonra oyunun derecesi yükselir iyice..

geri dönüş için teşekkürler. hemen cevaplayayım:

1. Ses oyunun takılmasına neden oluyor. Yeni sürümde onu çözersem sesi açık olarak başlatacam. Bir de splash sesi ekleyebilirim.

2. İlk seferde öyle yaptım, onay grubu kabul etmiyor bunu.

3. Farkındayım. Nedeni çok komik birşey: mesela kiwinin boyutu sadece kiwi kadar değil, çevresinde görmediğin yerlerde de devamı var. Onu yeni sürümde düzeltecem. Bir de extra birşeyler yaparsam daha da güzel olur :oke:
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Ah bi alabilsem basacam 5 yıldız'ı :) Kanımca bir de ücretsiz oyun yapıp içine FruitGo Reklamları koymalısın :D
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
Ah bi alabilsem basacam 5 yıldız'ı :) Kanımca bir de ücretsiz oyun yapıp içine FruitGo Reklamları koymalısın :D

masrafını çıkarsa ücretsize çevirecem ama maalesef çok çok düşük miktarlarda gelen, harcadığım para çıkmadı daha öyle söyleyim :ağlarım: grafiklerin lisansları çok pahalı :vur
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
masrafını çıkarsa ücretsize çevirecem ama maalesef çok çok düşük miktarlarda gelen, harcadığım para çıkmadı daha öyle söyleyim :ağlarım: grafiklerin lisansları çok pahalı :vur

Bana bunu ayrıntılı şekilde özelden açıklar mısın?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Eren Değerli
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
454
DarkredBlue61
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
573
ANIL
ANIL
Cevap
13
Görüntüleme
947
scarface006


Üst Alt