yaren_dede
Üye
ben kullanıyorum sorun yok. Hiç fring kurmamış olmanız lazım kalıntılardan açılmıyor.
ben daha önce hiç kurmadım ilk defa kuruyorum ve bendede ikinciye açılmadı bence program sorunlu
----------Eklendi @ 01:53:49 ---------- Yazıldı @ 01:13:57 ----------
başka konuda buldum cevabı arkadaşlar
-ovi magazadan X-plore Programını indirip kurun
3-Fring i bir kere acip kapatın sonra tekrar acin .
Sorun burda baslıyor zaten acilmiyor
ne yaparsak eminim buna.Bizzat
kendim denedim
4-Sorun Olustuguna Göre Kapatıyoruz Fring i ve Xplore programını aciyorum orda su dosyayı buluyor ve
siliyoruz C:\System| 03081978\WISPrPrt.dat <--- dosya bu 5- simdi xplore kapatın ve Fring Kullanmaya baslayın Not : Bu çözümün kötü yani sorun
tekrarlarsa aynı sekilde o dosyayi
siliyoruz ve Fring kullanmaya devam ediyoruz bu kadar yorgunlukta olsun
artık Gönül Rahatlıgıyla deneyebilirsiniz
kendi Nokia C6-01 Cihazimda
kullanıyorum belirteyim (alıntıdir-tatayn)

