NiTr[O]gEn
Üye
Fraps ile Video çekmek,Ekran görüntüsü almak
Fraps v3.2.7
Programı yükledikten sonra Açıyoruz Video ayarları için movies kısmına tıklıyoruz
* Mavi ile işaretli yerden çekilen videonun change kısmı ile kayıt yerini seçiyoruz ve View tuşu ile Kayıt edilen videoları görebiliriz
* Yeşil ile seçili yerden Hangi tuşla video çekimine başlayıp durduracağımızı seçiyoruz.
* Pembe okla gösterilmiş yerdende seslerin kayıt edilip edilmeyeceğini ayarlıyoruz.
Burdada ekran görüntüsü ayarlarını yapacaz Scrennshot sekmesine tıklayacağaz
* Kırmızı ile gösterilen yerde Çekilen resimin nereye kaydedileceği ve View ile çekilen resimlere bakabileceğimiz yer.
* Sarı kısımdan Yine Tuş ataması yapabiliyoruz
* Yeşil kısımdan ise Kayıt edilecek resim formatını seçiyoruz.
NOT : Atayacağınız tuşları Ayarlarken dikkat edeceğimiz en önemli husus atayacağımız Tuşun oyunda kullanılmamasadır.
Program 30 sn gibi bir video yu 1.00 gb gibi çok yüksek boyutlarla kayıtediyor.
Bu yüksek boyutlu videoları Windows movie makerda işleyip Boyutlarını küçültebiliriz.
Programın kullanımında gerekli bilinmesi gereken kısımlar bunlar.Daha ayrıntısını Pm atıp veya burada Sorabilirsiniz.
Konu Açıldıysa affola
Rarpass : NiTr[O]gEn
LİNK =
Programı yükledikten sonra Açıyoruz Video ayarları için movies kısmına tıklıyoruz
* Mavi ile işaretli yerden çekilen videonun change kısmı ile kayıt yerini seçiyoruz ve View tuşu ile Kayıt edilen videoları görebiliriz
* Yeşil ile seçili yerden Hangi tuşla video çekimine başlayıp durduracağımızı seçiyoruz.
* Pembe okla gösterilmiş yerdende seslerin kayıt edilip edilmeyeceğini ayarlıyoruz.
Burdada ekran görüntüsü ayarlarını yapacaz Scrennshot sekmesine tıklayacağaz
* Kırmızı ile gösterilen yerde Çekilen resimin nereye kaydedileceği ve View ile çekilen resimlere bakabileceğimiz yer.
* Sarı kısımdan Yine Tuş ataması yapabiliyoruz
* Yeşil kısımdan ise Kayıt edilecek resim formatını seçiyoruz.
NOT : Atayacağınız tuşları Ayarlarken dikkat edeceğimiz en önemli husus atayacağımız Tuşun oyunda kullanılmamasadır.
Program 30 sn gibi bir video yu 1.00 gb gibi çok yüksek boyutlarla kayıtediyor.
Bu yüksek boyutlu videoları Windows movie makerda işleyip Boyutlarını küçültebiliriz.
Programın kullanımında gerekli bilinmesi gereken kısımlar bunlar.Daha ayrıntısını Pm atıp veya burada Sorabilirsiniz.
Konu Açıldıysa affola
Rarpass : NiTr[O]gEn
LİNK =
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

