Fraps ile Video çekmek,Ekran görüntüsü almak

Sponsorlu Bağlantılar

NiTr[O]gEn

NiTr[O]gEn

Üye
    Konu Sahibi
Fraps ile Video çekmek,Ekran görüntüsü almak
Fraps v3.2.7

Programı yükledikten sonra Açıyoruz Video ayarları için movies kısmına tıklıyoruz




* Mavi ile işaretli yerden çekilen videonun change kısmı ile kayıt yerini seçiyoruz ve View tuşu ile Kayıt edilen videoları görebiliriz
* Yeşil ile seçili yerden Hangi tuşla video çekimine başlayıp durduracağımızı seçiyoruz.
* Pembe okla gösterilmiş yerdende seslerin kayıt edilip edilmeyeceğini ayarlıyoruz.


Burdada ekran görüntüsü ayarlarını yapacaz Scrennshot sekmesine tıklayacağaz



* Kırmızı ile gösterilen yerde Çekilen resimin nereye kaydedileceği ve View ile çekilen resimlere bakabileceğimiz yer.
* Sarı kısımdan Yine Tuş ataması yapabiliyoruz
* Yeşil kısımdan ise Kayıt edilecek resim formatını seçiyoruz.

NOT : Atayacağınız tuşları Ayarlarken dikkat edeceğimiz en önemli husus atayacağımız Tuşun oyunda kullanılmamasadır.

Program 30 sn gibi bir video yu 1.00 gb gibi çok yüksek boyutlarla kayıtediyor.
Bu yüksek boyutlu videoları Windows movie makerda işleyip Boyutlarını küçültebiliriz.
Programın kullanımında gerekli bilinmesi gereken kısımlar bunlar.Daha ayrıntısını Pm atıp veya burada Sorabilirsiniz.

Konu Açıldıysa affola

Rarpass : NiTr[O]gEn

LİNK =
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


nalcam22

nalcam22

Üye
teşekkürler
 
NiTr[O]gEn

NiTr[O]gEn

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil Aslında link değişmiş değişmeseydi :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
NiTr[O]gEn;4015132' Alıntı:
Önemli değil Aslında link değişmiş değişmeseydi :)
Proğramın kendisi normalde ücretli olup sende bunu rar'lı f*ull olarak paylaştığından linki değiştim dolasıyılya içeriğini bilemeyiz rar ın içinde k*ey yada c*rack s*erial paylaşıp paylaşmadığını. Bu sebeple link değiştirildi.
 
NiTr[O]gEn

NiTr[O]gEn

Üye
    Konu Sahibi
Tamam doğru haklısın Ama ***** ****** yoktu direk olarak kuruluyor hiç bir işleme gerek yok :)
 


Üst Alt