Fp2 deki İşe yaramayan kaydırma çubuğu

Sponsorlu Bağlantılar

askop

Üye
    Konu Sahibi
Fp2 deki İşe yaramayan kaydırma çubuğu
Belle refresh de kullanabildiğimiz kaydırma çubuğunu fp2 ve ya fp1 de neden yok yani tuttuğumuz zaman kaydırmıyor menüyü müzik çalardaki gibi ..
 


siegfried

Üye
.. bu soruyu Nokia'ya sormak lazim !
 
manolyam63

manolyam63

Üye
bence de...
 

MaxipmaN

Üye
sizde güncelleme bizde kullanışlılık var :ehe
 

sinanadsoy

Üye
kaydırma çubuğu derken?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
fp2 de kaydırma çubuğu yokmu :ehe ne istiyorsun anlamadım :hmmm
 

askop

Üye
    Konu Sahibi
Menüye girdik diyelelim telin sağ kısmında küçük kaydırma çubuğu işte sadece refresh te var
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye

bunumu demek istedin
 

maxi cebimde

Üye
cok kucuk o yuzden...
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
kardes nerde oldugunu gostermek.icinde koyulmus olabilir
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
herşey bitti tek sorunumuz oydu zaten sağol, hemen nokiaya iletelimde düzeltsinler(!)
 
catdog136

catdog136

Üye
eğer o resimdeki kısım ise cfw refreshlerdede kaldırıyorlar o çubuğu, çok rahatsızlık verici birşey
 

askop

Üye
    Konu Sahibi
Evet işte o çubuk nokia 500 üm de kaydırıyom bi alışkanlık oldu 603 ü mü kullanırsam kaymıyo sıkıntı yaratıyo baya acaba nokia ya mail atsam düzelltirlermi ??
 

Plesk234

Üye
millet o çubuktan nefret ediyor.:D
 
asigsasi

asigsasi

Üye
telefon hacklı ise kinetix kaydırma modu var ufak bir dokunuşla sayfanın en altına veya en üstüne hızlı bir şekilde çıkarsın
 

askop

Üye
    Konu Sahibi
Neyse artık arkadaşlar yorumlar için sağolun :)

- - - Eklendi - - -

Neyse artık arkadaşlar yorumlar için sağolun :)
 

kerzakov

Üye
KARDEŞİM SEN NOKIA 808 PÜRÜVİEW DEN MEMNUNMUSUN BEN DE 1 AY ÖNCE BU TELFDN ALDIM BAZEN MENÜ DE SIKIŞMA OLUYOR ONUN HARİCİNDE FENA DEĞİL İYİ BİR TELFN..Teşekkürler..
 
manolyam63

manolyam63

Üye
neyın cubuguymus bu
 


Üst Alt