FP1 Başlangıç Animasyonu 320x240 Win7&XP stilleri

Sponsorlu Bağlantılar

nomedf

nomedf

Üye
    Konu Sahibi
FP1 Başlangıç Animasyonu 320x240 Win7&XP stilleri
Bu vereceğim program sayesinde Nokia'nın standart(altta görünen)
animasyonu yerine;


  • Windows XP
  • Windows 7

Animasyonu ve sesleri ile açılır.
Telefonunuz Hackli olmalıdır.






***Yükleme sırasında "Seçmeli Dosya Yükle" bölümünde
Windows Xp ve Windows 7 Seçim ekranı gelicektir Sadece 1 tanesini seçip yükleyin.








Xp Başlangıç(Animasyondur)





Win7 Başlangıç(Animasyondur)




Tr Uyumludur diğer arkadaşların paylaştığı gibi sorun yaratmaz.Test Edildi.
2 Dosyayı Kendim düzenleyip .sisx haline getirdim.İyi Forumlar.


[ ]2.85 MB
 


tayren

tayren

Üye
n95 te çalısıyormu?
 
nomedf

nomedf

Üye
    Konu Sahibi
Çalışa bilir ama 320x240 ölçülerin de olduğu için görüntüler problem yarata bilir..
Eğer istersen 240x320 versiyonunuda yapıp paylaşa bilirim.
 
tayren

tayren

Üye
arkadaşm musait bi zamanda yaparsın paylasırsın dğer arkadaslarada faydası olur tsk ederım
 
tayren

tayren

Üye
tesekurler adamım :)
 

arda_hardy

Üye
ben yapamadım bu dahili bir bilessendir dlyor nasıl olacak
 
redo99

redo99

Üye
denıyorum

- - - Eklendi - - -

Dahılı bılesen hatası verdı ama duzeltırım :tşk:

- - - Eklendi - - -

oncekı acılıs uygulamasını sılıp tekrar yukledım ve sonuc olumlu
 


Üst Alt