nomedf
Üye
FP1 Başlangıç Animasyonu 320x240 Win7&XP stilleri
Bu vereceğim program sayesinde Nokia'nın standart(altta görünen)
animasyonu yerine;
Animasyonu ve sesleri ile açılır.
Telefonunuz Hackli olmalıdır.
***Yükleme sırasında "Seçmeli Dosya Yükle" bölümünde
Windows Xp ve Windows 7 Seçim ekranı gelicektir Sadece 1 tanesini seçip yükleyin.
Xp Başlangıç(Animasyondur)
Win7 Başlangıç(Animasyondur)
Tr Uyumludur diğer arkadaşların paylaştığı gibi sorun yaratmaz.Test Edildi.
2 Dosyayı Kendim düzenleyip .sisx haline getirdim.İyi Forumlar.
[
animasyonu yerine;
- Windows XP
- Windows 7
Animasyonu ve sesleri ile açılır.
Telefonunuz Hackli olmalıdır.
***Yükleme sırasında "Seçmeli Dosya Yükle" bölümünde
Windows Xp ve Windows 7 Seçim ekranı gelicektir Sadece 1 tanesini seçip yükleyin.
Xp Başlangıç(Animasyondur)
Win7 Başlangıç(Animasyondur)
Tr Uyumludur diğer arkadaşların paylaştığı gibi sorun yaratmaz.Test Edildi.
2 Dosyayı Kendim düzenleyip .sisx haline getirdim.İyi Forumlar.
[
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
]2.85 MB


