emin054
Üye
-
Konu Sahibi
-
yoo.. Lumialar çekim konusunda şöhretliler diye biliyorum.lumia 625 kullanıyorum enteresan bi şekilde beni şaşırttı gayet güzel cekiyo sony den sonra süper
foto için özellikle telefon almadım bu zamana kadar ondan arkadaşımyoo.. Lumialar çekim konusunda şöhretliler diye biliyorum.
Bunu bilmeden mi aldınız ki şaşırdınız?
Hakkını yemeyelim, hiç kullanmadım ama S2 ve sonrası ile iPhone lerin çekim kaliteleri de iyi.
Her şeyin ana amacı önemli..foto için özellikle telefon almadım bu zamana kadar ondan arkadaşım
muhakkak haklısın bende ondan dedim zatenHer şeyin ana amacı önemli..
Fotoğraf makinası fotoğraf çekmeli..
Cep telefonuyla da konuşulmalı
Değil mi?
z3 de kamerada pembeleşme sorunu vardı ile çıkan sürümlerinde sonradan düzeltilermi bilmiyorum ancak çoğu kişide vardı bir süre kullanımdan sonra başlıyor ve sensörün değişmesi gerekiyormuş diye duymuştum araştırın derim, kamera istiyorsanız sadece lumia serisi güzeldir mesela 1020 41mp ancak normalde 20mp lens var ve bunu yazılım ile çok daha kaliteli bir hale getirilmiş bu telefon tabiki iyi çekimler yapıyor ve bildiğin çoğu diğer telefonlarda olan özellikler ilk bunda geldi bu arada sadece bir telefon kullanacaksanız sistemde önemli bence farklı bir cihaz varsa önemsiz olabilirde, android de derseniz telefon olarak ben g3 seviyordum g4 denemedim hiç ama çok güzel diyorlar senin yerinde olsam samsung almam hayatta gündelik durumlarda çok kastıgını gördüm lg de kasıyormuş ama daha az dır diye düşünüyorum g4 iyi bir inceleyip alacağım telefon o olurdu
usta yanlış olmasın 1020 de 41 mb lens var ve tercihe bağlı 41 mb basabiliyor resmi ayrıca wp telefonların kamerada en iyisi oldugunu söylemek biraz zor tamam donanım çok iyi ama yazılım içine ediyor örnegin ilk aldıgımda telefonu aldıgımda çok keskin olmayan kaymak gibi resimler alıyodum ne zamanki lm camera 5 geldi 0 ayarda bile hdr çekiyo hatununda yüzünde ne kadar leke varsa hepsini gösteriyo tabi bu arka kamera ön kamera rezaleti ayrı ama ben ona çözüm buldum artık çekmek yerine ön kameradan video çekip anı yakala yapıyorum zalımsın microsoftz3 de kamerada pembeleşme sorunu vardı ile çıkan sürümlerinde sonradan düzeltilermi bilmiyorum ancak çoğu kişide vardı bir süre kullanımdan sonra başlıyor ve sensörün değişmesi gerekiyormuş diye duymuştum araştırın derim, kamera istiyorsanız sadece lumia serisi güzeldir mesela 1020 41mp ancak normalde 20mp lens var ve bunu yazılım ile çok daha kaliteli bir hale getirilmiş bu telefon tabiki iyi çekimler yapıyor ve bildiğin çoğu diğer telefonlarda olan özellikler ilk bunda geldi bu arada sadece bir telefon kullanacaksanız sistemde önemli bence farklı bir cihaz varsa önemsiz olabilirde, android de derseniz telefon olarak ben g3 seviyordum g4 denemedim hiç ama çok güzel diyorlar senin yerinde olsam samsung almam hayatta gündelik durumlarda çok kastıgını gördüm lg de kasıyormuş ama daha az dır diye düşünüyorum g4 iyi bir inceleyip alacağım telefon o olurdu
yanlış biliyorsun istersen biraz araştır, biliyorum bende istersen 41mp resim çekip o şekilde kayıt yapıyorsun bende de 1020 var ancak lens 20mp diye çoğu yerde okudumusta yanlış olmasın 1020 de 41 mb lens var ve tercihe bağlı 41 mb basabiliyor resmi ayrıca wp telefonların kamerada en iyisi oldugunu söylemek biraz zor tamam donanım çok iyi ama yazılım içine ediyor örnegin ilk aldıgımda telefonu aldıgımda çok keskin olmayan kaymak gibi resimler alıyodum ne zamanki lm camera 5 geldi 0 ayarda bile hdr çekiyo hatununda yüzünde ne kadar leke varsa hepsini gösteriyo tabi bu arka kamera ön kamera rezaleti ayrı ama ben ona çözüm buldum artık çekmek yerine ön kameradan video çekip anı yakala yapıyorum zalımsın microsoft
kamera 41 mb o konuda bi şüpheye gerek yok zaten çokda iyi resimler alıyo ama bilgisayarda görürsün ekran full hd olmadıgı için pek göstermiyo telefondaYok ya 41 mp lens değil yazılımla yukseltmisler onu. Ben öyle biliyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?