Forum Öldü mü?

    Konu Sahibi
@Nextman konuma teşrif etmeniz beni onurlandırdı efenim
 
Tepkiler: Nextman

0MG90

Üye
Admin etiketlemesi çok fazla yapılmaya başlandı bu ara.
 

Serhan

Üye
Daha ölmedi kan lazım...
 
Kavganız maxide olmasın. Adam gibi gidip whatsappta savaşın.
(Polis smileyininde gözlükleri çok güzelmiş. )
 

SHS

Üye
Beyin Hacker ne güzelde konu açmısın
 
Hayır ben aramadım. Dakikam yok. Kontörde -6.00 tl zaten.
 
Tepkiler: The Shadow