Forum Öldü mü?

    Konu Sahibi
Anlasilan haala ufak bir nabiz atiyor. Bay @mürteza16 da kalp masaji yapiyor
 
Tepkiler: mürteza16

@Safak

Üye
Benim Icin Oldu..
Symbian Candir diye basladi Bandan sonra Tahtali Koy...
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Yenilmedik savaştayız,maxide revaştayız
@Sucrofe senle bi hesabımız var evlat ensendeyim
Beyler siyceyle ve safakla ateşkes imzalandımı 2.maxicep savaşı çıkmasın naziler falan normandiya
Kardeş bizim aramızda savaş mavaş yoktur iftira bunlar benim banlanma sebebim tamamen farklı sırf aksiyon olsun diye yaptım
@BackWomen ları da gördük sağolsun @Siycey Banlandı gariban
Ban ban çiki ban gel lan sende ban
hosbulduk artik maxicep oldu benim icin haksiz yere yidigim ban yuzunden bunun yanina birakmiyacam uclunun
Dersini almadın mı delikanlı
 
Tepkiler: The Shadow
Yok ben almayım
 

Nextman

Emekli Yönetici
Ben de burdan bir kez daha ensenizde olduğumu hatırlatayım
 
Tepkiler: Sucrofe ve B.A.R.O.N

Nextman

Emekli Yönetici
Hacı abi sende kusura bakma o gün biraz şakanın dozu kaçtı sürç-i lisan ettiysek affola [emoji14]ro
Önemli değil bir büyüğünüz olarak sizlere doğru olanını göstermekle mükellefiz burda okadar.

Keyifli forumlar
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465

Nextman

Emekli Yönetici
The Shadow' Alıntı:
Nedendir bilmiyorum ama balı oldum olası sevmiyorum

Varmı Ruhsatın genç yoksa senin için iyi olmaz
 
Tepkiler: The Shadow ve Furkan Emekli