format attım 2 tane windows 7 yazısı çıkıyor

Sponsorlu Bağlantılar

desen21

Üye
    Konu Sahibi
format attım 2 tane windows 7 yazısı çıkıyor
Dell marka laptop kullanıyorum.windos7 yuklu bılgısayarım kasmaya başladı.Ben de hayatımda ılk defa kendı cd sınden format atayım dedım. D sürücüsüne format attım. pc ilk acılışta siyah bir ekranla açılıyor ve iki tane alt alta windows7 olmus oldu.ilkine tıklayıp actıgımda yep yenı bir windows oturumu açılıyor.diğerine tıklayıp açtığımda benım agırlasan ıcı programlarla dolu sayfam cıkıyor.ben hatayı eskisini silip kurmamakla mı yaptım.ıkı windows7 bilgisayarımı kullanılamaz hale getıirdi.nasıl ıkısını sılıp tekrar kurabılırım.arkadaşlar yardımcı olabılırsenız cok cok memnun olurum.işin içinden çıkamıyorum.şimdiden teşekkürler
 


MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Dell marka laptop kullanıyorum.windos7 yuklu bılgısayarım kasmaya başladı.Ben de hayatımda ılk defa kendı cd sınden format atayım dedım. D sürücüsüne format attım. pc ilk acılışta siyah bir ekranla açılıyor ve iki tane alt alta windows7 olmus oldu.ilkine tıklayıp actıgımda yep yenı bir windows oturumu açılıyor.diğerine tıklayıp açtığımda benım agırlasan ıcı programlarla dolu sayfam cıkıyor.ben hatayı eskisini silip kurmamakla mı yaptım.ıkı windows7 bilgisayarımı kullanılamaz hale getıirdi.nasıl ıkısını sılıp tekrar kurabılırım.arkadaşlar yardımcı olabılırsenız cok cok memnun olurum.işin içinden çıkamıyorum.şimdiden teşekkürler

d yemi attın :| sistem c ye kurulur.... C daha hızlıdır.....
 
ecel54

ecel54

Üye
ben bu konuya cevap yazmadımmı :hmmm. ya 2 tane konu açtın yada benim mesaj gitmedi :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
C ve D disklerini biçimlendirip
C diskine yeniden format atmanız gerekiyor :oke:
 

desen21

Üye
    Konu Sahibi
evet ben d ye attım sanırım. şuan sizin söylediğiniz c ve d yi biçimlendirmem için ne yapmalıyım? yani pc yi ilk açtığımda siyah ekranda ıkı tane alt alta windows7 işletim sistemi çıkıyor.hadi bunların bırını secıp windowsu başlattım .ben c ve d sürücülerını cd yı tekrar takıp sılebılecek mıyım? ılgınız ıcın tesekkurler

- - - Eklendi - - -

evet ıkı kez acmıs olabılrım konuyu bıraz acemıyım forum sitelerıne kusura bakmayın cevabınızı okudum tesekkurler
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
yeniden formata başlayın.. orada diskleri biçimlendireceginiz yer gelecek..

ama dikkat edin.. pc de nhe var ne yoksa silinir lazım olan dosyaları usb belleğe veya harici bir harddiske kopyalayın
 

desen21

Üye
    Konu Sahibi
"yeniden formata başlayın.. orada diskleri biçimlendireceginiz yer gelecek..

ama dikkat edin.. pc de nhe var ne yoksa silinir lazım olan dosyaları usb belleğe veya harici bir harddiske kopyalayın
"

ben yedeklememi yaptım orda problem yok:) uyarınız ıcın teşekkürler.benım sıkıntım atmış olduğum iki win7 işletim sistemini nasıl sileceğim.yani cd yi taktığımda siyah ms-dos sistemi gelıyo.buradayken mi silmeliyim ve nasıl silinir.cd yi windowsu actıktan sonramı takıp silmeliyim yoksa ve nasıl olucak.silme işlemini bir yapabilsem zaten tekrar c ye kurucam.bu arada c ve d yi bıcımlendırmek demek win7 cd sini her ıkısıne de ayrı ayrı kurmak demek mı.cok mu sacma bır soru oldu bılmıyorum ama mantıklı bır acıklaması mutlaka vardır.tekrar tesekkurler
 
ecel54

ecel54

Üye
sana windowsu nereye kurmak istediğini soracak. orada c ve d yi biçimlendirip windowsu c`ye kur
 


Üst Alt