desen21
Üye
format attım 2 tane windows 7 yazısı çıkıyor
Dell marka laptop kullanıyorum.windos7 yuklu bılgısayarım kasmaya başladı.Ben de hayatımda ılk defa kendı cd sınden format atayım dedım. D sürücüsüne format attım. pc ilk acılışta siyah bir ekranla açılıyor ve iki tane alt alta windows7 olmus oldu.ilkine tıklayıp actıgımda yep yenı bir windows oturumu açılıyor.diğerine tıklayıp açtığımda benım agırlasan ıcı programlarla dolu sayfam cıkıyor.ben hatayı eskisini silip kurmamakla mı yaptım.ıkı windows7 bilgisayarımı kullanılamaz hale getıirdi.nasıl ıkısını sılıp tekrar kurabılırım.arkadaşlar yardımcı olabılırsenız cok cok memnun olurum.işin içinden çıkamıyorum.şimdiden teşekkürler
sistem c ye kurulur.... C daha hızlıdır.....
. ya 2 tane konu açtın yada benim mesaj gitmedi 

uyarınız ıcın teşekkürler.benım sıkıntım atmış olduğum iki win7 işletim sistemini nasıl sileceğim.yani cd yi taktığımda siyah ms-dos sistemi gelıyo.buradayken mi silmeliyim ve nasıl silinir.cd yi windowsu actıktan sonramı takıp silmeliyim yoksa ve nasıl olucak.silme işlemini bir yapabilsem zaten tekrar c ye kurucam.bu arada c ve d yi bıcımlendırmek demek win7 cd sini her ıkısıne de ayrı ayrı kurmak demek mı.cok mu sacma bır soru oldu bılmıyorum ama mantıklı bır acıklaması mutlaka vardır.tekrar tesekkurler