Fm Vericide Telefon Acaip Kasiyor

Sponsorlu Bağlantılar

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Fm Vericide Telefon Acaip Kasiyor
Uzun yollara cıkıyorum genelliklede arabada müzik dinleyerek gidiyorum cd yapmaktan gına geldi fm vericiyi kullanıyorum ama telefon acaip derecede kasıyor RamBlow Pro yükledim biraz olsa kasma azaldı fakat hala fm verici açıp müzik çalara gidirdigimde telefon donuyor ne yapmalıyım sizce ?
Format atayım mı telefona veya baska ne yapayım?
 


full force

full force

Üye
bende hiçbi sorun olmuyor fm verici açıkken internette geziniyorum yavaşlama olmuyor
format atmayı deneyebilirsin yüklediğin başka bir uygulama kadıyordur
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Peki formattan sonra telefonda herhangi bir sorun cıkar mı ?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
fabrika ayarlarına dondurebilirsin
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Format attıktan sonra FP1 mi olur yoksa FP2 devam eder mi ?
 

MaxipmaN

Üye
fp2 devam eder
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
whatsapp kullanıyorsan arada bir kasma yapar..telefonu formatlayıp whatsapp kullanıyorsan 2.10.163 versiyonuna güncelle..ama her halükarda format istiyor
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Telefon hackli format attıktan sonra tekrar hacklemek gerekiyor sanırım dimi ?
 
marist

marist

Üye
Eğer cwf değilse evet yeniden hacklemen gerekecek..
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Cwf yüklesem herhangi bir sorun cıkar mı sizc e?
 
marist

marist

Üye
Neden sorun çıksın kii.
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Bilmediğimden soruyorum yani :)
 
marist

marist

Üye
Herşeyi doğru bir şekilde yaparsan hiçbir sorun çıkmaz.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Uzun yollara cıkıyorum genelliklede arabada müzik dinleyerek gidiyorum cd yapmaktan gına geldi fm vericiyi kullanıyorum ama telefon acaip derecede kasıyor RamBlow Pro yükledim biraz olsa kasma azaldı fakat hala fm verici açıp müzik çalara gidirdigimde telefon donuyor ne yapmalıyım sizce ?
Format atayım mı telefona veya baska ne yapayım?
İlginç bir donma
 

furko64

Üye
    Konu Sahibi
Aynı telefondan kardeşimde var ve hiç kasma donma olmuyor bende olması banada garip geldi acıkcası :)
 


Üst Alt