furko64
Üye
Fm Vericide Telefon Acaip Kasiyor
Uzun yollara cıkıyorum genelliklede arabada müzik dinleyerek gidiyorum cd yapmaktan gına geldi fm vericiyi kullanıyorum ama telefon acaip derecede kasıyor RamBlow Pro yükledim biraz olsa kasma azaldı fakat hala fm verici açıp müzik çalara gidirdigimde telefon donuyor ne yapmalıyım sizce ?
Format atayım mı telefona veya baska ne yapayım?
Format atayım mı telefona veya baska ne yapayım?

