Flood Mesaj Nedir? Neden Yasaktır?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
    Konu Sahibi
Flood Mesaj Nedir? Neden Yasaktır?
Merhaba arkadaşlar,

Forum kurallarında flood yapmak yasaktır yazmasına rağmen site üyeleri bi şekilde gene flood yapmaya devam ediyor. Belli ki çoğu kişi flood ne demek bilmiyor. Biz de bunun için bir başlık açalım ve üyelere flood ne demek anlatalım diye düşündük.


Flood msj ne demektir?
- Flood : mesajınıza cevap gelmediği halde arka arkaya mesaj yazmaktır.. Daha açık anlatmak gerekirse; bir konuya ardarda, arada başka bir üyenin msjı olmadan, msj atmaktır. Gene anlaşılmadıysa; bir konuda, örneğin 3. ve 4. msj size ait ise siz flood yapmış olursunuz çünkü ardarda 2 msjınız vardır.

Neden yasaktır?
- Flood yapmak forumda görüntü kirliliğine, gündemden düşen konuların üstlerde yer almasına, konunun gereksiz mesajlarla dolup yönetim tarafından kapatılmasına ve zamanla forum içinde karmaşaya yol açacağı için yasaktır. Bunun yerine düzelt butonu kullanılmalıdır. Düzenle butonu msjınızın altındaki bar'da bulunmaktadır.

düzelt seçeneğini mavi renk ile işaretledim.;)
Bilmeyenler yeni üyeler için nerde olduğuna dair resim de verdim, lütfen artık flood yapmamaya dikkat edelim.



Adminlerimizin İzni Dahilindedir .....
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşşekkürler.
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
Ama bizim forumumuzda buna karşı önlem alınmış.
Bir kişi alt alta iki mesaj yazarsa bu mesajlar sayfa yenilendiğinde birleştiriliyor : )
 
guest1212

guest1212

Üye
fatih bakıyorumda bu günlerde forum kuralları hakkında bayağı bi dikkatlisin(!)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Onunla bir alakası yok, küçük bir yanlış anlamadan dolayı almıştı cezayı; sonunda hata anlaşılıp yasağı kaldırıldı ve özür dilendi.
 
Ozan

Ozan

Admin
Ama bizim forumumuzda buna karşı önlem alınmış.
Bir kişi alt alta iki mesaj yazarsa bu mesajlar sayfa yenilendiğinde birleştiriliyor : )
Biz önlemimizi teknik olarak aldık zaten bu konuda evet. :)
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
Onunla bir alakası yok, küçük bir yanlış anlamadan dolayı almıştı cezayı; sonunda hata anlaşılıp yasağı kaldırıldı ve özür dilendi.

hımm anladım ben bir suç işledi ama sonra telefi etti sandım Yanlış anlama olmuş ok : )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt