yusuf1998x
Üye
İyi fikir özel çerçeve yaptırırım onahatıra olsun duvara as bari
İçinde ne var diye soranlara ne dicem devlet belgelerimianahtarlığına tak şekil yaparsın 64 gb diye
yok tek başına izlemelik film dersinİçinde ne var diye soranlara ne dicem devlet belgelerimi
Videolarım var de "videolar"İçinde ne var diye soranlara ne dicem devlet belgelerimi
ne videosu derse ne diyeceksinVideolarım var de "videolar"
Film arşivim var derdimne videosu derse ne diyeceksin
Film arşivim var derdim
Evlat acısı gibi koyar vallaGeçmiş olsun bence toprağa gömmelisin yani 64gb boru değil
Aynen benim bi ara 4gb vardı ayagım çarptı usb si pc de kaldı gövdesi yerdeEvlat acısı gibi koyar valla
Aynen benim bi ara 4gb vardı ayagım çarptı usb si pc de kaldı gövdesi yerdene üzüldüm film atıyordum tamda pc ye atıp izleyecektim
Ben 16lığı kaybettim okulda kıyameti kopardım sonra bilgisayarın arkasında buldum takılı unutmuşumAynen benim bi ara 4gb vardı ayagım çarptı usb si pc de kaldı gövdesi yerdene üzüldüm film atıyordum tamda pc ye atıp izleyecektim
flash benim için hayati bir şey...Ben 16lığı kaybettim okulda kıyameti kopardım sonra bilgisayarın arkasında buldum takılı unutmuşum
neden ki ne atıyosan indirebilirsin deflash benim için hayati bir şey...
Katılıyorumflash sade format için faydalı
ve televizyondan film için
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?