Flas isik yakma

Qaraqan

Üye
    Konu Sahibi
Flas isik yakma
Merhaba arkadaslar. Benim telefon N79. Telefonumun flasini yakmak icin her seyi denedim. video kayit yaptigimda falan flas cok guzel yaniyor. ama ben video kayit ettigide degil programla calismasini istiyorum. N Torch v1.00, Spot ON, NiceLight,FlashLight ve s. gibi programlari denedim ama hepsini kullandigimda kirmizi isik yaniyo ama ben beyaz isik yani video kayit ettigimizde yanan isigi istiyorum biriniz yardimci olursaniz cok sevinirim. yorumlarinizi ve yardimlarini bekliorum. eminimki bu problem tek bana ait deildir.
 

Emre-45

Üye
Aynısını bende merak ediyorum. N96 için.
 

aLone

Üye
bende merak ediyorum böyle bi program
 
kamera çalışırken flaşı devamlı çalıştırıyor mu bu program?
 

mer123

Üye
İŞTE Bir Programda Benden Türkçe

- No : 25600

 
E63 te boşluğa uzun bas açılıyo
 

OGUZ_87

Üye
N96 da program açılmıyo programı atıyo denedim !!!
 
6730c uygun olanı varmı bunlar olmuyor
 
tessekürler insallah nokia 701de calısır
 
polat kardesım nokıa 701de ekran kılıdını acma dedıgımız yandakı kılıt tırnagını bırkac sanıye cek acılır otomatık aynı sekılde kapat