en azından 2009 dan daha gerçekçiydi. mesela maçları izleyebiliyorduk. her istediğimiz oyuncuyu pazardan meyve alır gibi alamıyorduk önce takımla sonra oyuncuyla anlaşma yapıyorduk transfer yaparken de oyundaki bütün takım ve oyuncuları görebiliyorduk. 2009 gibi sadece kendi ligini ve şampiyonlar ligi takımlarını değil. transfer yaparken oyuncuyu yaşına, mevkiisine, fiyatına, transfer durumuna ismine göre arayabiliyorduk. Aklıma gelmeyen daha neler vardı be
2009 da bunlar var mıydı bilgisayar da fm yi bile sevmem bunu sevdiğim kadar 2 yıl önce kontör ile indirdim hem de Türkçe'sini. bıkmadan bugün bile oynuyorum. e şimdi söyle hangisi dandikti...