Faturalı Fırsat 8GB Tarifesi

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Fırsat 8GB Tarifesi
Türk Telekom’dan tarih yazan yaz teklifi! Fırsat 8GB Tarifesi ile her yöne 8 GB cepten internet + her yöne 1000 dakika + her yöne 1000 SMS sadece 29TL! Fırsat 8GB Tarifesi her yöne 1000 dakika, her yöne 1000 SMS ve 8 GB cepten internet içermektedir. Tarife kapsamında sunulan veri kullanım hizmeti sadece wap apn ve internet apn üzerinden yapılacak kullanımları kapsamaktadır.Her fatura döneminde tarifeler kapsamında sunulan cepten internet kullanım hakkı tükendiğinde, paket aşım ücreti her 250 MB için 5 TL olacak şekilde uygulanacaktır. Bir fatura dönemi içerisinde tarifeler kapsamında internet paket aşım ücreti olarak maksimum 30 TL ücret yansıtılacak, bu ücrete ulaşan müşterilerin internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulacak ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır.
 
İnanın yeni nesil telefonlarda 1 hafta 10 gb yetmiyor. Nesil ve meydaların kalitesi yükseliyor ama internet kaşıkla veriliyor. Sınırsız en az 7 mbit akk şart 96 kbs komedisi nereye kadar

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: androfilex
Faturalı olmasa benim için iyidi

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Faturalıymış Bende Bu Bonkörlük Neden Diyordum
 
Tepkiler: teknognc
4.5G internet 150mbit hız en az 10gb olmalı ki birşeye benzesin.
 
1Gb 4.5g telde 1 saatte biter 8 gb 19 tl gibi bir tarife olsa ozaman millet rahatlar. Ben böyle pintilik görmedim. Güya 4.5 g kullanıyoruz ne anladık bu işten. Türk telekom 8 gb 29 tl sunuyor. Eyer böyle giderse Türk telekoma geçicem gibi görünüyor.(12 ay sonra 39 tl oluyor)
 
Son düzenleme:

neron 1

Üye
Biteli 20 gun oluyor bu kampanya
 

epson81

Üye
ben kullanıyorum gayet memnunmum