Fırında balık Yaptım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Fırında balık Yaptım
Bol sarımsaklı bol salcalı balık yaptım. Balılar çok taza bitansinide çig yedim. Fırana yeni koydum 45 50 dk sonra pişer






----------Eklendi @ 19:29:07 ---------- Yazıldı @ 18:39:03 ----------

evin her yerine balık esansı sindi bekarlık sultanlıktır kendi yemegini kendin yaparsın kim evde balık kokusu isterki
Borcam tepside balıklar pişti
 

mstf_l

Üye
tadi nasil yorumlari alalım :
 
    Konu Sahibi
Salcadaki tuzu hesaba katmadım neyseki patates tuzu çekmiş. Az daha yag koymayı unutuyordum son anda koydum.
Papatatesler cips gibi kızarmış. Evin her yerinde agır sarımsaklı balık kokusu hakim, herzaman bu şekilde yemek yapamıyorum
neyse ki evde kimse yok Balıgın tadı çok güzel olmuş bu şekilde balık bişirmek cesaret ister tüm perdelr halılar balık kokuyor
evi iyice havalandırıp delilleri ortadan kaldırmam lazım etrafta kediler cirit atıyo
 
Çok Güzel Görünüyo Canım çekti Yanına da bi ayran mmmmm
 
ohhh ne guzel ben burda acimdan oluyom
 
bende daha yemedim

----------Eklendi @ 23:02:12 ---------- Yazıldı @ 22:26:00 ----------

Artık İstemiyom Karnımı Doyurdum ben
 

pelın_

fırındamı fayanstamı
 

pelın_

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...