Fireplayer (telde mix programı)

Seglopsi

Üye
birader birazdaha eklenti bulsaydın tam güzel olacaktı saolasın
 

askim822

Üye
teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

teşekkür
 
kardeş 6600 da dosya bozuk diyor yaw
 
eline sağlık yaw virüs felan olmasın bunda
 
iyi de kasmıyomu telefon bunu açarken yafçalışan bi kötü kedi şerafettin oyununu istiyorum ama çalışsın indirdim çalışmadı.yönlendirme başarısız diyor yardım ediiiiinnnn lütfeeeeennnn
 

corlulu

Üye
sağolasın çok güzel hemen indiriyorum
 

cebim

Üye
Yaw İyide bu nasıl kaydedilecek yaptığımı bi türlü kaydedemedim
 
usta solda bubun başka mixleri varsa buraya yayımlasana rica etsem bir de fotobase yi bulamadım
 

tekos_21

Üye
yaw bunda başka müzik yoqmu sıkıldım bu müziklerden.....
 
bsey sorcam ya kuramıorumda proqramı nasıl kurcam??
 
güzel program ama 6600'da çalıştıramadım
 

byilmazZ

Üye
Çok güzelmiş, saolasın
 
çok aradım usta soal ya inş çalışır
 

kprnsmt

Üye
benm tel nokıa 5230 ama acmyo lutfn yardm edn
 

haki13

Üye
ellerine saglık cok teşeşür ederim
.