Firefoxunuzu mouse ile yönetin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
Firefoxunuzu mouse ile yönetin
arkadaşlar ben kurdum kullanıyorum
firefıxunuzu mouse ile yönetiyrsunuz kendime göre ayarladım mesela sol tuşa basılı iekn bi aşağı bi de sol yapasam bi önceki sayya gene sol tuş basılı sağ a çekersem mouseyi bi sonraki sekmeye geçiyrum veya sağ üst yaparsam yeni sekme açıyor daha birsürü özellik gerekli ayarı kendinize göre yapjn kullanın
buyrun link

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...