eerdogan85
Üye
sayın kardeşim kotukoylu arkadaş hangi çalışmasında yayınlamış veya yayınladığı çözüm nedir? çalışma linkini veya çözümünü yazabilir misin?Opera Mobile 10 u bende kullanıyorum . Flash desteği olmamasının dışında bence cep telefonlarının 1 numaralı tarayıcısı . tabiki ram i de fazla harcıyor doğal olarak. ben 7 - 8 sekme birden açtığımı biliyorum. fakat yinede orjinal tarayıcısını kullanıyorum çoğu zaman. genelde facebook için. çözüm sunduğun için teşekkürler. fakat kotukoylu arkadaş asıl çözümü kendi konusunda az önce yazmış.
sayın kardeşim kotukoylu arkadaş hangi çalışmasında yayınlamış veya yayınladığı çözüm nedir? çalışma linkini veya çözümünü yazabilir misin?
devamını okumak isterseniz:Kod:[B]UPDATE#7:[/B] I see that none of the modders is interested. I need some help people. Please contribute in the project [U]There is a way[/U]: Omnia HS causes the Browser bug because of the Flash Player files of Omnia in it (in the pack by PNHT) Those files are actually necessary as it has necessary info to run Flash as a homescreen which our Flash do not have If we seperate our files and OmniaHS files.. it would be possible to fix Omnia Bug >Make OmniaHS read those flash files and make our OS read its original files >So the names must be different I am changing the dependencies of OmniaHS files, but the process is slow as I am not getting any help from anyone in this regard If you have some time, please PM me
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
upakuldan alıntıdır.
kısaca söylemek gerekirse:
omnia ev ekranını eklemek için samsungun flash player dosyaları kullanılmaktadır.
omnia nın flash desteği sadece ev ekranı içindir.web sitelerine destek wermemektedir.
5800 ün flash desteği ise web sitelerinedir.
toparlamak gerekirse:
ya omnia ev ekranlı cfw kullanacaksın.web sitelerinde realplayer da sıkıntı yaşayacaksın
ya da omnia ev ekransız cfw kullanacaksın web sitelerinde(nokianın kendi browserı)
sıkıntı yaşamayacaksın...
"GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANIR" misali
sayın fatih kardeş veya arkadaşlar, bu modifiye yüklü telefonumda, ramblow ingilizce olduğu için kaldırmak istiyorum ancak uygulamalarda yok, telefondan nasıl kaldırabilirim veya modifiyenin içinden neyi silersem ramblow u silmiş olurum. Türkçe sürümünü yüklemek istiyorum ama modifiyede entegreli yüklendiği için yapamıyorum.
zaten o sorunu yaşadığım için bende modifiye içinden nasıl kaldırabilirim bir bilen arkadaşım söylerse (NokiaFirmware Editor var elimde, modifiyeyi açıp music klasörünün zorunluluğunu vs. değiştirebiliyorum) ancak modifiye içinde yüklü olan bir programı nasıl çıkartabilirim yardım edebilen olursa sevinirimHocam o ramblow programı yazılımın içine gömülü olduğu için kaldırman mümkün değil. Kaldırmaya kalksan bile bu dahili bir bileşendir ve kaldırılamaz diye bir uyarı verir.
Olmazmı kardeş, ayarlar = Telefon = Sensör Ayarlarına gireceksin , burada dokunma kontrolü ve döndürme kontrolü var, burada çentikleri kaldıracaksın. ancak çentikleri kaldırıp çıkarken sağdaki geri butonuna değil, soldaki tamam butonuna basarak çıkacaksın.Tavsiyem hem dokunma, hemde döndürme kontrolünde Aramaları susturma işaretlerini kaldır.
2.5 cfw v50 de kullandığın oratsu ev temasını paylaşabilirmisin sadece
Teşekkürler
Güncelleştirme hatası alıyorum yükleyemiyorum
v60 çıkınca modifiyeye devam edecekmişsin buna sevindim
Fatih arkadaşımıza emeğinden dolyı teşekkürler. Bir sorunum var. Formattan önce tüm her şeyi yedeklemiştim, proper yükledim ve yedeklemeleri geri yükledim, şimdi mesajlarım geri gelmedi, öncedende kayıt yeri hafıza kartı idi şimdide seçiyorum olmuyor. Önceki normal yazılım güncellemelerinde geri geliyordu mesajlarım. İlgilenirseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler.
Dayanamadım en sonunda yükledim ama bi kaç sorum olacak.
Opera Mini'de mobil youtube sitesine giriyorum. Ama izleyemiyorum.
2.si telefon açılırken açılış sesi çalmıyor. Aynı şekilde kapanış seside çalmıyor. Ama resimler çıkıyor.
Ve ben normal hacksiz orijinali bozulmamış v51 yüklesem downgrade gibi bir durum olmaz değil mi?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?