Souldreath
Üye
Fatih kardeş, ellerine sağlık, yüreğine sağlık, emeğini, zamanını bizlerle paylaştın, yerli yersiz sorularımız oldu, yine buralardaymışsın ama kendi adıma hakkını helal etmeni rica ederim. zira çok istifade ettik, adın fatih, adın gibi buradaki insanların gönüllerini fethettin, evet zor bir işe girdin ve şu ana kadar da alnının akı ile sürdürdün, inşaallah her daim alnın ak olarak gezersin. v60 çıktığında herkes senden bir modifiye çalışması bekleyecektir, olur veya olmaz ama teşekkürler.
--------------------------------
provisual sürümü yüklemiştim, şimdi normal modu geçtim, provisal sürümde şarj sorunu olabilir diye yazılınca bu yüzden. orjinal font yüklemen güzel olmuş, sanki biraz daha hızlı çalışıyor gibi geldi bana normal sürüm. Temayı değiştirince klasör simgeleri de değişmiş dediğin gibi, görsellikte yine güzel olmuş. teşekkürler fatih kardeş
---------------------------------
arkadaşlar bilindiği gibi 5800 larda işlem listesinde gelen, aranan veya yapılan bir işlemin tek olarak kaydını silemiyoruz, listeyi komple temizliyor, işlem kaydı listenizden bir arama veya bağlantı silmek isterseniz onunla ilgili harika bir Türkçe program bulup eklemiştim, kullanmak isteyen olursa
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...inden-tek-kayit-silme-381240.html#post2557260
Ben programsız tek tek kayıt silebiliyordum ve hala silebiliyorum normalde öyle bir şey yok mu?
sitediğim açılış görüntüsdünü yükledimfatih arkadaşım eline koluna sağlık nihayet aradığım fw yi buldum senin sayende. sadece bir sorum olacak açılış ekranın kendimiz değiştirip tekrar paketleyip flash lasak sorun çıkar mı
fatih arkadaşım eline koluna sağlık nihayet aradığım fw yi buldum senin sayende. sadece bir sorum olacak açılış ekranın kendimiz değiştirip tekrar paketleyip flash lasak sorun çıkar mı
Fatih hocam ilk once calismalariniza son vereceginizi duymak beni üzdü... ben bi soru soracaktim bu samsung widget te arka plan rengini degistiremiyormuyuz acaba hafiza kartinin icinde wallpaper seklinde bi resim var bunu degistirince ayni isimle degisirmi? bilgilendirirseniz sevinirim...
arkadaşım suan senın fw kullanmaya basladım memnunum ama acılıs ekranı bıraz acayıpıme gıttı kasma var gıbı oluyor ama neyse bıde yenı fw ler gelınce ne farklılıklar oldugunu yazarsın ınsallah
Fatih kardeş, ellerine sağlık, yüreğine sağlık, emeğini, zamanını bizlerle paylaştın, yerli yersiz sorularımız oldu, yine buralardaymışsın ama kendi adıma hakkını helal etmeni rica ederim. zira çok istifade ettik, adın fatih, adın gibi buradaki insanların gönüllerini fethettin, evet zor bir işe girdin ve şu ana kadar da alnının akı ile sürdürdün, inşaallah her daim alnın ak olarak gezersin. v60 çıktığında herkes senden bir modifiye çalışması bekleyecektir, olur veya olmaz ama teşekkürler.
provisual sürümü yüklemiştim, şimdi normal modu geçtim, provisal sürümde şarj sorunu olabilir diye yazılınca bu yüzden. orjinal font yüklemen güzel olmuş, sanki biraz daha hızlı çalışıyor gibi geldi bana normal sürüm. Temayı değiştirince klasör simgeleri de değişmiş dediğin gibi, görsellikte yine güzel olmuş. teşekkürler fatih kardeş
arkadaşlar bilindiği gibi 5800 larda işlem listesinde gelen, aranan veya yapılan bir işlemin tek olarak kaydını silemiyoruz, listeyi komple temizliyor, işlem kaydı listenizden bir arama veya bağlantı silmek isterseniz onunla ilgili harika bir Türkçe program bulup eklemiştim, kullanmak isteyen olursa
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...inden-tek-kayit-silme-381240.html#post2557260
arkadaşlar modfix ne demek kısaca bilgi verebilirmisiniz? teşekkürler
Fatih hocam ben CFW atılımlarıyla yeni tanıstım oda sayende yani çok eski değilim belki ama yinede senin böle bi karar almana en cok üzülenlerden biriyim cunku gercekten cok harika işler yaptın sayende telefonuma olan sevgim hevesim arttı tel. bambaşka oldu resmen senin gibi hocalar kolay kolay bulunmaz eleştirlere gelince ben seni buralarda eleştiren birilerine rastlamadım ama yinede bunca emeğe rağmen buna cesaret edenler varsa yazıklar olsun onlara biz sana sonsuz tşk.lerimizi hiç eksik etmedik inanıyorum hep bir iki eleştirenleri dusunmektense sende biraz da tşk.eden yaptığın işlerden dolayı sana minnet duyan arkadaslarıda dusun bence onlar için yap onlart için devam etUzun zamandır sorulara cvp yazamıyordum.Yavaş yavaş son sorudan geriye dğru dönüp cvplamaya başlıyorum.İlgi gsteren teşekkür eden herkese saygılarımla.
Bir sorun olmaz .yapabilirsin.yalnız CFW nin içindeki ile adının aynı olmasına dikkat etmelisin.İsmi aynı kalmak kaydıyla Açılış müziğini de değiştirebilirsin.Kolay gelsin.
Samsung Widget arka plan için istediğiniz bir görüntüyü;tema ayarlarından duvarkağıdı seçerek kullanabilirsiniz.görüntünün isminin bir önemi yok.
Açılış ekranını kendiniz değiştirebilirsiniz.benim tercihim bu şekilde.Açılışlarda Bir kasma filan hissetmiyorum.Yeni CFW için farkları zaten yayınlarken yazdım.bu mesajınızdan geriye doğru giderseniz görürsünüz.
Teşekkürler kardeşim.program için ayrıca teşekkürler.
CPU modifiyeli Custom Firmware anlamında kullanmıştım.
CFW Modlamamı bırakmamı istemeyen arkadaşlar var.inanın ki dört aydır sadece bu konu ile ilgileniyorum.Özel bir yaşantım kalmadı.MaxiCep için konuşmuyorum ama ; haketmediğim eleştiriler alıyorum.Kullanım hataları ve 3cü parti yazılımlar CFW üzerine yıkılıp ağır eleştirilerle karşı karşıya kalıyorum.Malesef kimseyi memnun edemiyorum.Yerimde olsanız sizler de aynı kararı alırdınız?
bendede çıkmadı
Fatih hocam ben CFW atılımlarıyla yeni tanıstım oda sayende yani çok eski değilim belki ama yinede senin böle bi karar almana en cok üzülenlerden biriyim cunku gercekten cok harika işler yaptın sayende telefonuma olan sevgim hevesim arttı tel. bambaşka oldu resmen senin gibi hocalar kolay kolay bulunmaz eleştirlere gelince ben seni buralarda eleştiren birilerine rastlamadım ama yinede bunca emeğe rağmen buna cesaret edenler varsa yazıklar olsun onlara biz sana sonsuz tşk.lerimizi hiç eksik etmedik inanıyorum hep bir iki eleştirenleri dusunmektense sende biraz da tşk.eden yaptığın işlerden dolayı sana minnet duyan arkadaslarıda dusun bence onlar için yap onlart için devam et
CFW Modlamamı bırakmamı istemeyen arkadaşlar var.inanın ki dört aydır sadece bu konu ile ilgileniyorum.Özel bir yaşantım kalmadı.MaxiCep için konuşmuyorum ama ; haketmediğim eleştiriler alıyorum.Kullanım hataları ve 3cü parti yazılımlar CFW üzerine yıkılıp ağır eleştirilerle karşı karşıya kalıyorum.Malesef kimseyi memnun edemiyorum.Yerimde olsanız sizler de aynı kararı alırdınız?
Öncelikle bu cfw yapan arkadaşın ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş bi sorum olucak bu sürümde mp3 müzikleri alarm sesi bide mesaj zil sesi olarak yapılmıyo yapmak için başka bi yöntem var mıdır acaba yardım ederseniz çok sevinirim
CPU normal modlu yeni cfw yi kurdum ve daha önce başıma gelen maxicep vb. flash içerikli sitelerde atma olayı geldi. Java eklentisini kapattıkmı girebiliyordum fakat açtığımda 2-3 sn sonra atıyordu. Tüm önbelleği temizledim ve şu an sorunsuz girebiliyorum. Bu sorunu yaşayan bir kaç arkadaş vardı direk önbelleği temizleyindaha önce sorunu baştan cfw kurarak çözmüştüm bu sefer bu iyi oldu
tavsiye etmiyorum javayı kapatmanızı ama kapatmak için;Java eklentisini nasıl kapatacağız ve önbelleği nasıl temizleyeceğiz peki ?
Öncelikle bu cfw yapan arkadaşın ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş bi sorum olucak bu sürümde mp3 müzikleri alarm sesi bide mesaj zil sesi olarak yapılmıyo yapmak için başka bi yöntem var mıdır acaba yardım ederseniz çok sevinirim
arkadasım ben nagıvasyon gps bilgilerimi goremiyorum yani haritayı acınca bos ekra ncıkıyor harıta gostermıyor neden olabılır. Ve gps den yerimi bulmuyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?