bbkr630
Üye
Donanım-haber forumda widgetlerin değiştirilmesi ile ilgili ve burada da açılmış konular var.Yanlış hatırlamıyorsam TheworldLord arkadaşın konusu olması lazım.samsung ekranında *#0000# çalışmıyor.Ben Provisula'ı kurdum ve içindeki tema effecti bence çok güzel.Siz neden beğenmediniz?
zil sesi problemi diyen arkadaş sensör ayarlarını kontrol et dokunma ile aramaları ve aramaları susturma seçeneği var normalde sadece döndürme ile oluyordu bunda ekstaradan böyle bi özellik var ama kılıfta yada cepte ses çalmayabiliyo ondan kapalı tutuyorum
--------------- Ekleme ---------------
bişey olmaz telefonu kapat kendin tekrar aç olması gerek değilse bidaha dene bana da olmuştu önemli bişey değil oto restart yapamamış bu arada @fatih bi ilgilensen kardeş beniimde bi iki soduğum soru var
Donanım-haber forumda widgetlerin değiştirilmesi ile ilgili ve burada da açılmış konular var.Yanlış hatırlamıyorsam TheworldLord arkadaşın konusu olması lazım.samsung ekranında *#0000# çalışmıyor.Ben Provisula'ı kurdum ve içindeki tema effecti bence çok güzel.Siz neden beğenmediniz?
ya ben bişey sorcam şu başlangıç ekranını nasıl değiştiririz ik tane ekli olduğu için sanırım forumlarda anlatılandan biraz farklı
krdsssssssssssssss yemınle oluo su an acıldı allah razı olsunnnnnnnnnnnnnnnn)
--------------- Ekleme ---------------
acıldııııııııııııııııı kardes cok saol ama bu tel ingilizce oldu napcam ?
Teşekkürler kardeşim.Kurdum,kullanıyorum gerçekten süper birşey ama 4lük benü olsa daha iyi olurdu,ama yinede güzel.Teşekkürler...
allah razı olsun baba baya emek vermişssin çok teşekkürler.... nir sorum olacaktı bu rom patcher programını tıklayınca açılmıyor hani hafıza kartına hack diye bir klasör mü ne atıyorduk onu göremedim ?? eğer yoksa link verebilirmisin...
Patches klasörü flash sonrası hafıza kartına otamatik olarak kuruluyor.
Büyük ihtimalle ;
flash atarken yanlış kod seçmiş
veya
hafıza kartınızı telefona takmamışsınızdır.
Sadece patches klasörünü vermek yerine ; Hafıza kartına başka yüklenecek dosyalar da olduğundan yeniden flash atmanızı tavsiye ediyorum.
@Fatih, ramblow programı açılışta auto olarak açılmıyor. Ben manual olarak açıyorum. Bunun bir yolu varmı?
Birde aşağıdaki adresteki MOD9 olayını proper'a nasıl entegre ederiz.Ben denedim olmuyor.
Teşekkürler...
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...guncel-tekrar-fw-atma-gerektirmez-392445.html
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?