[FiNiTO][5800 v51] PROViSUAL & PROPER v.4.0 [FORMAT-HACK-MOD-JAF]



kusura bakma senıde rahatsız ettım hallettım teşekkür ederım bu arada 3. parti yazılımın ne olduğunubilyorz orda anlatmak istediğim oo özelliği etkliyecek bi yazlımı kurmadımmm ok.. yinede teşşekkür...
 

f@tih.

Üye
    Konu Sahibi

Tamam kardeşim,hallettiğine sevindim;yazımdan kaynaklandığı için 3.parti yazılım soruyorsun zannetmişim.Yanlış anlamışım.Kusura bakma.
 

neff27

Üye
Çok uzun zamandan beri 5800 hack yapmayı düşünüyordum ama bir türlü cesaret edememiştim ve ayrıca olay çok karmaşık gibi geliyordu.Ama f@tih arkadaşımızın anlatımı ve yardımlarıyla bunu başardım.Sorunsuz bir şekilde hack olayını gerçekleştirdim ve şimdi sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.Teşekkürler f@tih arkadaşım böyle kaliteli bir paylaşım yaptığın için.
 

f@tih.

Üye
    Konu Sahibi
fatih kardeş ben dün kurdum bu fw yi de bazı hatalar var yaa internete girince bazen direk kapanıyo ovi store ye girmiyo benmi biyanlışlık yaptım acaba

söylemiş olduğunuz hatalar sizden kaynaklanıyor ve bu soruların cevabı daha önce defalarca verildi.Forumda biraz araştırma yapın lütfen.


proper sürümde Tsunami ev ekranı dışarıdan kuruluyor.ilk mesajda açıkladım.Tsunami ev ekranını telin uygulama yöneticisinden silin ve hangsini istiyorsanız o tsunamiyi kurabilirsiniz.Tsunami açılımı v.b konulara giremiyorum ; madem forumlarda açılmış konular var ;sorularınızı ilgili konulara yöneltirseniz sevinirim.burada sadece CFW ile ilgili olası sorunlara cevap veriyorum.
CFW yapımı ile ilgili kaynak olarak da Forum DH'deki C6 Simple Style konumun 5-6-7 ci sayfalarını takip edebilirsiniz.
 
Ben CFW değil, Tsunami yapımı diyordum. Oratsu yada tsunamiydi tam emin değilim. Yani properdeki HTC'nin aynısı. Ama simgeler değişmiş.
Neyse sağol genede.
 

bbkr630

Üye
Ya lütfen herşeyi aynen yapıyorum ama başlayamıyorum çünkü euro 2 red olması gerektiği vurgulandığı için bende ne yaptıysam hep black seçeneği var sadece o şekilde kursam nolur


edit orunu başka türlü hallettim use.ini işaretlemedim onun yerine bbc sonra tüm yüklenecek dosyaları mmc v.s manuel olarak seçip yolu gösterdim oldu bu aradaf@tih. arkadaşın proper FW yükledim mükemmel hatasız gereksiz hiç bişey yok övmeye burada değil kendi konusunda devam edicem şiddetle tavsiye ederim diğer yüklediğim FW hepsinden çok daha güzel hani ne istediğisem sanki sipariş vermiş gibi kendisine tşkkr
 
Hayy ağzımı yirim kardaşımmm 5 saat uğrastım seni buldumm allahtan buldumm telefonum çökmüştü sayende kurtardımmm allah razı olsun
 

bbkr630

Üye
Kardeş bu FW nasıl ve ne kadar övsem hakkını veremem ya nasıl olurda sabitte olmaz başka FW'ler yükledim abuk sabuk özellikler katmışlar yok kaydırma tuş kilidi yok oto tuş kilidi ayarını bozmuşlar biz neden custom FW severiz çünkü custom'lamak isteriz neyse harika tek kelimeyle süper bi çalışma hem görsel hem hız hem bütün özellikler eğer illa ufakta olsa olumsuz bişey yazmak gerekiyosa Lightctrl programını çok kullanışlı bulmadım yani açık havada kararan ekranı göremiyorum bu yüzden devredışı bıraktım onun dışında hangi özelliği nasıl istediğisem öyle olmuş çok teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

benim ufak bir ricam olacak şu bluespectrum (samsung) ev ekranında şu yandan açılan şeyleri değiştirebilrimiyiz mesela farklı program falan
 

MetHew

Üye
Beyler Flashlamadan önce hafıza kartını formatlayın yada sistem dosyalarını silin denmiş ben data sys system private cities ne varsa sildim sonra flahladım şimdide depolama ile bagladıgımda bilgisayar kartı görmüyor ne yapamam lazım yardım edin acaba bu cities ve privateyi silsek birşey olur mu
 

bbkr630

Üye
tekrar puan veremezsiniz diyo ama ben tekrar tekrar vermek istiyorum süpppperrr sağol ama bi önce ki sorduğum soruya cvp alamadım samsung ev ekranın da şu yandan açılan widgetlerı değiştirebilirmiyiz
 
kullanışlı herkese hitap eden bir çalışma olmuş...ancak aynı soru olacak ama yandan açılan widgetleri değiştiremiyormuyuz...ayrıca samsung temasını kullanınca *#0000# yapılmıyo temel temada yaptım önemli bi sorun değil birde keşke güzel bi tema efekti ekleseydin ama çok teşekkürler emeğine sağlık
 

bbkr630

Üye
şimdi bende denedim *#0000# olayını hakkatten olmuyo ama sorun değil yanlız ne zaman cvp alcaz mrk ediyorm
 
bir türlü yapamadım şu hatayı bi yardım edin PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
 

bbkr630

Üye
uzun uğraşlar sonu çözümü bulmuştum neyse gerekli driver ve kurulum yönergeleri linkten yükle

 

TPLay

Üye

Donanım-haber forumda widgetlerin değiştirilmesi ile ilgili ve burada da açılmış konular var.Yanlış hatırlamıyorsam TheworldLord arkadaşın konusu olması lazım.samsung ekranında *#0000# çalışmıyor.Ben Provisula'ı kurdum ve içindeki tema effecti bence çok güzel.Siz neden beğenmediniz?
 
söylediklerini yaptım şimdide böyle bir hata veriyor PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Sending RAW loader...
Using 009.012.005
Elf2flash 09.11.000
CMT RAW loader...
Patching RAW boot step1...
Patching RAW boot step2...
Patching RAW boot step3...
Sending RAW Loader...
..Error booting phone...
yardımlarınızı bekliyorum
 

twohack

Üye
@Fatih eline sağlık güzel FW hazırlamışsın yalnız bir sorum ve birde sorunum var :/

"5- PROViSUAL sürümü ile şarj (pil) sorunu yaşayabilirsiniz.CPU Modfix sürümdür." demişsin normal mod da pil problemi var mı?

birde biri beni aradığında bazen telefon çalmıyor yani ne zil sesi ne titreşim hiç bişey yok.. ilgilenirsen sevinirim...