constantineswat
Üye
Hiç mi program kurmadın teline onu anlatmaya çalışıyorum.üstte dediklerimi uygulamayı deneyin.hiç birşey çözüm olmuyorsa yazılımı sıfırdan kurun.ben de bu yazılımı kullanıyorum ama sizinki gibi bir problem yaşamıyorum.
--------------- Ekleme ---------------
Ayrıca aynı yerdeki ilk seçenek olan "Aramaları Susturma " seçeneğinin önündeki tiki kaldırın.forumda biraz araştırma yapsanız veya telin kendi kullanım kitapçığını bile okusanız sorunuzun cevabını bulabileceksiniz.
kusura bakma senıde rahatsız ettım hallettım teşekkür ederım bu arada 3. parti yazılımın ne olduğunubilyorz orda anlatmak istediğim oo özelliği etkliyecek bi yazlımı kurmadımmm ok.. yinede teşşekkür...
fatih kardeş ben dün kurdum bu fw yi de bazı hatalar var yaa internete girince bazen direk kapanıyo ovi store ye girmiyo benmi biyanlışlık yaptım acaba
Sana özel mesaj gönderecektim ama kabul etmiyormuşsun
http://www.maxicep.com/symbian-destek/orange-tsunami-dosyalari-nasil-degistiriliyor-396672.html
Buradaki konuyu cevaplayabileceğini düşünüyorum. Teşekkür ederim şimdiden.
kullanışlı herkese hitap eden bir çalışma olmuş...ancak aynı soru olacak ama yandan açılan widgetleri değiştiremiyormuyuz...ayrıca samsung temasını kullanınca *#0000# yapılmıyo temel temada yaptım önemli bi sorun değil birde keşke güzel bi tema efekti ekleseydin ama çok teşekkürler emeğine sağlık
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?