Fikir Edinmek istiyorum görüşleriniz lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
Fikir Edinmek istiyorum görüşleriniz lütfen
arkadaşlar Samsung Galaxy Mini almayı düşünüyorum bütçem 400 TL. Önerebileceğiniz başka telefon varmı yoksa Galaxy mini ile herhangi bi video sitesindeki videoları izleyebilir miyim facebook youtube dışında. Çünkü bildiğim kadarıyla android 2.3 ve üzeri işletim sistemleri açabiliyor sadece.
 


kpln04

kpln04

Üye
Kardeş bence miniler boş telefon ekranıda küçük 240x320 onun yerine gio al bence
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bence miniler boş telefon ekranıda küçük 240x320 onun yerine gio al bence
ekran olarak küçük haklısın ama anroid 2.2 froyo ile özellik bakımından aynı.
hem o kadar bütçem yok malesef daha iyi bi seçenek sunabilirseniz sevinirim.
 
61semih

61semih

Üye
50tl farka deger gio
 
  • Beğen
Tepkiler: coacoa ve 1oyun
harun22

harun22

Üye
gio da flash yok diye biliyorum. Eğer bütçeyi artırabilirsen ideos x5 al bence. İhtiyaclarını fazlasıyla karsılar, ekranıda büyük oldugu için rahat edersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
gio da flash yok diye biliyorum
galaxy gio'da 2.2 android malesef oda açmaz kendimi zorlayacağıma değmez diye düşünüyorum.
 
fireman87

fireman87

Üye
Yakında gio'yada güncelleme gelir.. Mini kötü cihaz.. Ekranının kücüklüğü zaten baştan ofsayt.
 
  • Beğen
Tepkiler: maymuncuk21 ve 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
Yakında gio'yada güncelleme gelir.. Mini kötü cihaz.. Ekranının kücüklüğü zaten baştan ofsayt.
peki bu kadar kişi söylüyorsa demekki doğrudur :) taksitle alırsam bi sorun çıkmayacaktır diye düşünüyorum. herkese teşekkür ederim. Galaxy Gio :)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
galaxy alacaksan bencede gio al hocam.. mınıyle ugrasma hıc memnunda kalacagını hıc sanmıyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar dediğinizi yapacağım.
 
61semih

61semih

Üye
gio ya zaten resmi 2.3 guncellemesı geldi.x5 te guzel telefon lafın yok ama flash destegı olsada randıman vermıyor.zaten flash cok sorun olmuyor skyfire halledıyor vıdeoları
 
'Patron

'Patron

Üye
ideos x5 e bak bence
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
ideos x5 güzel fakat o kadar bütçem yok malesef galaxy gio biraz daha uygun geliyor. sitede 480TL ye satıyor.
 
harun22

harun22

Üye
Bence biraz daha bekleyip bütçeyi yükselt daha sonra x5 alırsın. 3.7 inch ekran farkı büyük bir fark bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
61semih

61semih

Üye
gio 450tl
-[/URL]reyonda 480
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun

Lenneth

Üye
Gio alın, ekran çözünürlüğünün daha yüksek olması web ile internette gezinirken pikselleri saymaktan kurtarır :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
:)) daha güzel bişey aklıma geldi bizim akrabanın faturalı vodafone hattı var HTC wildfire S alıyorum 360 lira'ya geliyor en uygunu ve en güzeli bu bence :)
 
harun22

harun22

Üye
x5ten vazgeçtiysen HTC Wildfire S çok çok iyi bir seçim olur ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: 1oyun
1oyun

1oyun

Üye
    Konu Sahibi
x5ten vazgeçtiysen HTC Wildfire S çok çok iyi bir seçim olur ;)
:) özellik olarak gerçekten çok güzel bi telefon gidip inceledim fakat şarz konusunda çok zayıf bekleme süresi çok kötü 14 saat civarında. ama olsun yakında alıyorum ilgilenen bütün arkdaşlara teşekkür ederim.
 
Masha

Masha

Üye
Galaxy Gio, Optimus Me veya İdeos x5 Tavsiye ederim.. Galaxy gio fiyat olarak Optimus Me'den daha fazla özellikleri bakımından çokta bi fark yok. İdeos x5 biraz daha fazla ama iyi bi seçim olur. :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt