FIFA 2011 den bir kesit..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
FIFA 2011 den bir kesit..
paylaşılmıssa özür dilerimm


 
Tepkiler: alpidinho

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
al kardeşim bi maç çevirirz senle
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
benim her zamn forever pes ama fıfa oynamam diyemem
 

deniz-17

Üye
güzel bişi ye benziyor ama arkadaşın dediği gibi pes daha güzel ama video ya bakılırsa grafik iyi
 
evet özellikle 2oo8 den sonraki seriler çok çok kötü pes 2009 2010 a damga vurdu resmen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...