Fifa 14 Sorun Yardım Eder Misiniz.?

  • 29 Eylül 2013
  • 7206 Okunma
  • 64 Cevap

  1. < Resmi açmak için tıklayın >
    lütfen uygulamayı satın alın diyor siz nasıl oynuyorsunuz??
     


    Yazan: yakupb03
  2. Dostum oyunun data dosyasını indirip Android/Obb bölümüne atman lazım o yüzden böyle bir uyarı veriyor.
     
  3. indirdim ben açtımda ama hala kilitli menajer mod falan zamundadan indirdim ben
     
  4. E yaptım az önce yine aynısını yaptı bizim forumda var indirdim de 5 tane part var hangisini atacağız hangisini indireceğiz?
     
  5. o 5 partı indirip tek bi klasöre çıkarıcaksın. sonra üstteki arkadaşın dediği yere atıcaksın :)
     
    yakupb03 bunu beğendi.
  6. Play store dan indir oyunu. Sonra freedom yap.
     
    reflex bunu beğendi.
  7. Fredm nasıl olacak oyun işine hiç girmedim şimdiye kadar kurusa bakmayın :-)
     
  8. Android freedom yaz google amcaya. 2.linke tikla. 0.9.2 surumu indir. Sonra programi ac. Peogramda liste olur. Listede fifa 14 e tikla. Oyun acilinca satin alinacak seyleri satin al. Kredi karti olarak freecard yazmasi lazim. Eger freecard yaziyorsa satin almayi tamamla. Bitti :)
     
  9. apkmaniadan ceksene sorunsuz fu ll daha ne
     
  10. freedom ile denedim olmadı.. uygulamanın bu sürümü google play üzerinden faturandırılmak üzere yapılandırılmadı falan diyor.. buna var mı bi cozum...
     
  11. Boyle hatayi ilk duydum
     
  12. mesela manager moodunda budget satın almak istiyorum freedom ile ama yukarıda dedigim gibi hatayı aldım.. acaba marketten yuklemedim die mi ole yapıyor... sizde nasıl manager modunda parayı freedom ile alabilen var mı.. varsa bende marketten yuklerim artk dataları..
     
  13. Ben her seyi freedom ile actim. Marketten yukledim oyu u
     
  14. manager modunda freedom ile budget falan alabiliyor musun.. oyun parası satın alınıyor mu bende google play üzerinden faturalandırılmadı falan diyo satın almıyor.. freedom olmasada oyle yapıyor yani paranla almak istesen de alamıyorsun.. sanırım hep market dısı oldugu için.. acaba marketteki orjinal apk yi kursam olur mu ki ? varsa paylasabilir msin?
     
  15. Oyunu komple silip marketten yuklemelisin
     
  16. tmm teşekkürler umarım oyle olur.. deneyecem artk..
     
  17. Bide freedom u kullanmadan once otomatik zaman dilimini kapat, kendi saat dilimini moskovaya ayarla
     
  18. Oyunun apk sını yükle ama açma sonra 5 part olan datayı indirip tek klasör halinde android/obb ye at internet bağlantısı ile oyunu aç kilitli ise oyunu kapat interneti kes bir daha gir kilitli ise kilit olan bölümlere tıkla oyunu kapat sonra interneti açıp oyuna gir ben böyle yaptım şuan oynuyorum sıkıntı yok
     
    -Akıncı bunu beğendi.
  19. beleş net bulunda bende indirem somuru:
     
    x-scarface ve .caner. bunu beğendi.
  20. Şu an marketten indiriyorum son sürümü beyler sonra nasıl fu ll yapcm bunu ben??
     
Yüklüyor...
17/11/2018 - 23:22