^Ferrari'de Sorun Yönetim Kadrosu ve Pilotlar^..

Sponsorlu Bağlantılar

>>impacter<<

>>impacter<<

Üye
^Ferrari'de Sorun Yönetim Kadrosu ve Pilotlar^..
İtalyan takımının eski patronuna göre Ferrari'nin sorunları en tepede yani pit duvarında oturanlar ve F2008'in kokpitinde yer alanlar.



Jean Todt'un Maranello takımında ultra başarılı yıllarda saltanat sürmesinden öne takımda bulunan cesare Fiorio, Macaristan'da Felipe Massa'nın aracı arızalanmasa yarışı kazanacak performans sergilemesine rağmen Ferrari'nin temel sorununun teknik departmanda olmadığını söyledi.

İsviçre'nin Motorsport Aktuell'e konuşan İtalyan patron şunları söyledi: " Ferrari'nin hala en iyi araç olduğundan şüpheliyim fakat komuta birimlerinin ve pilotların yaptığı hatalar sonucu bozulmaya başladı."

Son olarak 2000 yılında Minardi'de yeralan 69 yaşındaki Fiorio 80'lerin sonu ve 90'ların başında takımın danışmanlık rolünden birisiydi.

" Ferrari parayı kime koyduysa Massa ya da Raikkonen, karar vermesi gerekiyor."

2008 sezonunun bitimine yedi yarış kala takımın birinci pilotunu tayin etme kararı oldukça zor bununla birlikte Kimi Raikkonen takım arkadaşı Felipe Massa'nın 3 puan önünde yeralıyor.

İtalyan günlük gazetesi La Gazetta dello Sport'un yaptığı araştırmaya göre okurlar % 56 oranla Ferrari'nin Fin pilot üzerine odaklanması gerektiğine inandığı sonucuna varıldı.

Bununla birlikte son dünya şampiyonu Kimi Raikkonen hala F2008 ile sorunlar yaşıyor özellikle de sıralama turlarında.

80'li yıllarda Grand Prix pilotluğu yapan ve şu anda yorumculuk yapan Marc Surer konu ile ilgili şöyle konuştu: " Kimi, Heidfeld'in sıralama turlarında yaşadığı tek turda en hızlı turu elde edebilme sıkıntısına benzer bir sorunla karşı karşıya gibi görünüyor."

Surer ayrıca 28 yaşındaki Raikkonen'in motivasyon konusunda yaşadığı sıkıntı karşısında da şaşkın olduğunu dile getirdi.

" O şu anda son şampiyon. Bazen yarışmak yerine yarışı izlemeyi tercih ediyormuş izlenimi veriyor."
Bununla birlikte Brezilyalı Massa, Raikkonen'in 2008 aracını tek turda ara sıra çalıştırabildiği gerçeğini dile getirdi.

Auto Motor und Sport'a konuşan Massa: " Dört kez aracımın lastikleri doğru sıcaklık seviyesinde çalıştırmayı başardım. Kimi bunu beş kez başardı. Bunu yaptığında O gerçekten hızlı oluyor." şeklinde açıklamada bulundu
 

Benzer Konular



Üst Alt