Fener'de Şok! FB 0 - 2 Bursaspor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahce lig başlarında puan kaybedince herkes ilk 3e zor girer diyordu ne oldu.. fenerbahce sonradan toparladı..Fenerbahce işini bilir gerekeni yapar..Walla çok rahatım.Lig uzun maraton gereken yapılır
 


NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
biz türklere yeniliyoruz evelallah telafi ederiz, YA 5İZ ??

Gir bak bakalım Leverkusen maçıyla ilgili konuya ne yazmışım.

Biz yenilmiyormuyuz ? Yeniliyoruz.Sizin gibi herşeye laf yetiştirmeye herşeye bahane uydurmaya çalışmıyoruz.

Hani 5İZ yazmışsın ya gör bak bakalım Sevilla napıyor sizi İspanyada.Toplamı oynuyor sizlemi göreceksin.


--------------- Ekleme ---------------

kadroyu gördügümde anlamıştım yenilcegimizi babama bile dedim neyse saglık olsun:oke:

lig uzun:)

İşte yerinde tutarlı tarafsız objektif bir yorum.

Teşekkür ederim. :yuru
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Gir bak bakalım Leverkusen maçıyla ilgili konuya ne yazmışım.

Biz yenilmiyormuyuz ? Yeniliyoruz.Sizin gibi herşeye laf yetiştirmeye herşeye bahane uydurmaya çalışmıyoruz.

Hani 5İZ yazmışsın ya gör bak bakalım Sevilla napıyor sizi İspanyada.Toplamı oynuyor sizlemi göreceksin.


--------------- Ekleme ---------------



İşte yerinde tutarlı tarafsız objektif bir yorum.

Teşekkür ederim. :yuru

yazıyı okumadan yorum yapıyorsunuz helal..
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
şöyle bi örnek vereyim, sürekli eski konulara cevap yazdığınızı farz edelim biz diyoruz ki aktif konulara mesaj yazalım ama siz inatla sürekli (kaba tabirle " hortlamış " ) eski konulara cevap yazıyorsunuz.. biz önümüze bakalım diyoruz siz bize siz turistsiniz, sizi kim tanıyor ki gibi kötü tabirler kullanıyorsunuz.. (bizim sıfır çektiğimiz gurupta sizin 5 yediğiniz leverkusen de vardı..) sürekli biz avrupa fatihiyiz kupaları aldık vs. diyorsunuz da icraatlarınız hiç öyle göstermiyor (şunuda söyliyeyim avrupa fatihliğinizin hala geçerli olduğunu ispatlayın, ben öyle bi ünvanınız olduğunu kabul etmiyorum..) önünüze bakıp 1 sezon da toparlanabilirken sürekli şov amaçlı transferler ve yanlış politikayla elinizdeki parayı da borca dönüştürdünüz, sürekli rekabet ve altta kalamama hırsı yüzünden tabii ki, TuGße®K16# : siz sanıyorsunuz ki Şanlı Fenerbahçe seyircise bu mağlubiyette futbolcusunu yuhaladı en yüksek seviyede destek verdi ve önemli değil telafi edersiniz mesajı verdi ;) biz aktif konuların takımıyız ama siz görüyoruz ki hala 10 sene öncesiyle yaşayıp 20.45 de kalmışsınız..

6S mesajlarınızdan ne kadar "hortlatma" meraklısı pardon, aktif konuların takımı olduğunuz belli oluyor. :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sanki futbol oynadıkta maçı almalıydık. Fenerbahçe diye bir şey yoktu sahada 90 dk boşuna televizyona baktım :@
 
Salihyet

Salihyet

Üye
6S mesajlarınızdan ne kadar "hortlatma" meraklısı pardon, aktif konuların takımı olduğunuz belli oluyor. :)

biz 6 kasımla yaşamıyoruz, avrupaya biz Galatasaray'ı 6-0 yendik diye gitmiyoruz. Sürekli söylüyorum galiba ya ben anlatamıyorum, yada .. Her takım taraftar başarılarını tarihinde kutlar ama gerçekleri de gözden geçirir aktif başarılardan bahsetmek ister (aktif-hortlatma)

---

-yukarıda bi arkadaş her yere laf yetiştiriyor demiş, ben hangi gs konusuna mesaj yazmışım kaç kere yazmışım ortadadır.. 1 yılda bir yığın maç oynanıyor 1-2 si bazen 3-5 'i aşikar şekilde şüpheli geçiyor ("denizli de denizlinin menfatini düşünmeyen insanlar var" açıklaması ) bunlar hakkında konuşmamız bahane olarak nitelendirilirken, sizin yaptığınız maçlara olan yorumlarınız bahane değil öyle mi ? öncelikle kendinize ve yorumunuza inanın (lincoln ve nonda oynasaydık berabere kalmazdık gibi)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
    Konu Sahibi
biz yenilgiyi kabul edebiliyoruz, ama siz asla bunu kabul etmiyorsunuz ve bir yığın bahane öne sürüyorsunuz.
kabullenmek asıl büyüklüktür.
bakınız: beterin beteri var başlıklı konu.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Sanki futbol oynadıkta maçı almalıydık. Fenerbahçe diye bir şey yoktu sahada 90 dk boşuna televizyona baktım :@

İşte bazılarınızın yapamadığı şey bu.Dahada açık nasıl anlatayım.Hiçbiriniz girip bu yorumu yazabilecek kadar objektif değilsiniz.İşiniz gücünüz bahane uydurmak.

Tebrikler Ahmet. :oke: :yuru
 
Salihyet

Salihyet

Üye
bu maç hakkında ne düşündüğümü biliyormusun ? eğer biliyorsan kahin derim, yazdıklarımı okumadığını da daha önce belirtmiştim.. sadece polemik yapar denilen yerlere bakıp geçmek yerine, empati kurmaya çalışmalısın..
 
ukalgs

ukalgs

Üye
bu gs ve fb malübiyetleri bjk ye yaradı walla
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
ykmk

ykmk

Üye
önemi yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt