şöyle bi örnek vereyim, sürekli eski konulara cevap yazdığınızı farz edelim biz diyoruz ki aktif konulara mesaj yazalım ama siz inatla sürekli (kaba tabirle " hortlamış " ) eski konulara cevap yazıyorsunuz.. biz önümüze bakalım diyoruz siz bize siz turistsiniz, sizi kim tanıyor ki gibi kötü tabirler kullanıyorsunuz.. (bizim sıfır çektiğimiz gurupta sizin 5 yediğiniz leverkusen de vardı..) sürekli biz avrupa fatihiyiz kupaları aldık vs. diyorsunuz da icraatlarınız hiç öyle göstermiyor (şunuda söyliyeyim avrupa fatihliğinizin hala geçerli olduğunu ispatlayın, ben öyle bi ünvanınız olduğunu kabul etmiyorum..) önünüze bakıp 1 sezon da toparlanabilirken sürekli şov amaçlı transferler ve yanlış politikayla elinizdeki parayı da borca dönüştürdünüz, sürekli rekabet ve altta kalamama hırsı yüzünden tabii ki, TuGße®K16# : siz sanıyorsunuz ki Şanlı Fenerbahçe seyircise bu mağlubiyette futbolcusunu yuhaladı en yüksek seviyede destek verdi ve önemli değil telafi edersiniz mesajı verdi

biz aktif konuların takımıyız ama siz görüyoruz ki hala 10 sene öncesiyle yaşayıp 20.45 de kalmışsınız..