Fenerbahçenin şeytan üçgeni

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçenin şeytan üçgeni
Şeytan üçgeni kurulacak

Yeni sezonda Avrupa'nın en etkili forvet hattını oluşturmak isteyen F.Bahçe, bir değil iki süper golcü birden alacak. Listede Kanoute, Shevchenko ve Adriano var

Bu üç dünya yıldızından ikisinin transferi için seferberlik ilan edildi. Plana göre, forvette iki yeni golcü ve onların arkasında Alex olmak üzere 'şeytan üçgeni' kurulacak
F.Bahçe
camiası, başkan Aziz Yıldırım'ın 2 Haziran'da yapacağı transfer açıklamalarını heyecan içinde beklerken, kulüpten sızan bilgilere göre, sarı-lacivertli ekip bir değil iki yabancı golcü birden alacak. Forvet listesinin ilk üç sırasında Kanoute, Shevchenko, Adriano gibi dünya yıldızlarının bulunduğu F.Bahçe tüm planlarını bu üç isimden ikisini birden transfer ederek, Avrupa'nın en etkili forvet hattını oluşturmak üzerine oluşturdu.

Başkan Aziz Yıldırım'ın FBTV'de yapacağı açıklamalar öncesi, transferlerin bitirilmesi için sarı-lacivertli ekipte adeta seferberlik ilan edildi. Transferde aktif olarak rol alan yöneticiler sık sık yurt dışına giderek temaslarda bulunuyorlar. Ayrıca başta Juan Figer olmak üzere birçok menajer de yönetimle sürekli görüşme halinde. Başkan Aziz Yıldırım da özellikle yurtdışındaki bütün transfer görüşmeleriyle ilgili adeta dakika dakika ayrıntılı bilgi alıyor.

Kanoute-Shevchenko-Adriano üçlüsünden hangilerinin alınacağı henüz belli değil. Kanoute cephesinden gelen işaretler, bu oyuncunun F.Bahçe'ye yakın olduğunu gösteriyor. Shevchenko için ise özellikle Rus medyası "Fener ile anlaştı" iddiasında bulunuyor. Adriano'nun menajeri Rinaldi, F.Bahçe'ye yeşil ışık yakıyor. Sonuçta F.Bahçe bu üç isimden ikisini alacak ve forvette iki süper yıldız, onların arkasında Alex olmak üzere adeta 'şeytan üçgeni' kuracak.
 


schumici

schumici

Üye
abi çok zor bi seçim yaaa o 3lüden hiç birini dışarı çıkaramıyosun ki 3üde birbirinden iyi
 
e.m.r.e.c.i.x

e.m.r.e.c.i.x

Üye
cok zor ya ıkısınıde alması hadı 1 nesede daha kezman gıtmek ıstemıyo onu gonderemıyolar
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
2 Haziranda fb tv göreceğiz..Merakla bekliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

federico2424
Cevap
2
Görüntüleme
650
Oğuzhan
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
413
Kingmortall
Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
475
alaStar
Kingmortall
Cevap
3
Görüntüleme
492
SHS


Üst Alt