Fenerbahçem tebrikleri alalım

Sponsorlu Bağlantılar



x-scarface

x-scarface

Üye
Tebrikler tüm fenerbahçe camiasına :bud:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Valla kim cikarsa ciksin ben final icin dua ediyorum
 
WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
Baselin bu oyununu gördükten sonra benficanın cıkması daha iyi gözüküyor :) Tebrikler Fenerbahçe
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bırakın onu bunu da... Fener kupayı alırsa ne olacak :)

Dipnot: Bazı kulüplerin övünç kaynağı tarih olacak :kıskıs:
 
federico2424

federico2424

Üye
tebrikler fenerim
 
TuRKGuCu

TuRKGuCu

Üye
Buraya kadar gelip bizi onurlandirdiğin için teşekkürler fenerbahçem
 

Samet.25

Helal olsun hakem bi iki faulumuzu vermedi ama hakkiyla aldi gene
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Tebrikler :alkis
 
umitgul18

umitgul18

Üye
salih girdi gol oldu bu çocukta birşeyler var tebrikler fenerbahçe
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Tebrikler Fenerbahçem :alkis
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
Bırakın onu bunu da... Fener kupayı alırsa ne olacak :)

Dipnot: Bazı kulüplerin övünç kaynağı tarih olacak :kıskıs:

tebrikler fenerbahce

Dipnot: Sizde alin sizde ovunun ona bisey diyen yokki
 
  • Beğen
Tepkiler: Kdr05
Kdr05

Kdr05

Üye
Tebrikler Fenerbahçe. :alkis Sizin adınıza ve ülke için güzel bir olay.

Bırakın onu bunu da... Fener kupayı alırsa ne olacak :)

Dipnot: Bazı kulüplerin övünç kaynağı tarih olacak :kıskıs:

Dipnot 2: Bazı kulüplerin 'Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş' misali, kendisinde olmayan ve hiç yaklaşamadığı gibi Galatasaray'ımızda da bir tane olanla uzun yıllar sürekli dalga geçtiği bu kupa, biraz yakın olunca, onlara birden muhteşem bir şey olarak göründü. :hmmm :kıskıs:


- - - Eklendi - - -

Ha bu arada Uefa Kupası'yla bitmez. Süper Kupa'yı da bekleriz...
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Galatasaraylıyım. Yenilipte sevinen tek takım galatasaraydır diyenleri kınıyorum ve Fenerbahçeyi gönülden tebrik ediyorum. O kupayı getirsin inşallah Türkiye'ye.
 

erkan811

Üye
Benfica çıktı kura da yolun açık olsun Fenerbahçe'm
 


Üst Alt