Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Dipnot 2: Bazı kulüplerin 'Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş' misali, kendisinde olmayan ve hiç yaklaşamadığı gibi Galatasaray'ımızda da bir tane olanla uzun yıllar sürekli dalga geçtiği bu kupa, biraz yakın olunca, onlara birden muhteşem bir şey olarak göründü.
- - - Eklendi - - -
Ha bu arada Uefa Kupası'yla bitmez. Süper Kupa'yı da bekleriz...
CABBAR
Üye
Galatasaraylıyım. Yenilipte sevinen tek takım galatasaraydır diyenleri kınıyorum ve Fenerbahçeyi gönülden tebrik ediyorum. O kupayı getirsin inşallah Türkiye'ye.
erkan811
Üye
Benfica çıktı kura da yolun açık olsun Fenerbahçe'm