Atilan baslik yaninda oldukca sonuk kacan "Fenerbahçeliler bu logo sizin simgeniz !!!" Grafik ve Grafikerlikten uzak haddinden fazla amatorce bir calisma, calisma bile sayilmaz. 100. yil vurugusu yapilacaksa, hic deilse en az 15 sampiyonluk urunu olan 3 yildiz konulmaliydi, hele de bir tek yildiz daha artirabilmek icin 1900 lu yillari dile getiren takimlar varken..... ( Hos bu logoyu 3 değil 33 yildizda eklense hic birsey kurtaramazya )