Fenerbahçeliler bu logo sizin simgeniz !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçeliler bu logo sizin simgeniz !!!


*********************************************


 


fbcagdas

fbcagdas

Üye
süper
 
Treable

Treable

Üye
beğenmedim. bende benim yapımım var. çok güzel eklemeye çalışacağım.
tşkler.. :)
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
calismalar DON CAN imzali :lol2:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Nerden buldun bunu? :blink:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ya 100. yıl logosu adayı bu logo ne kadar fesatsın murat abi :huhu:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Logonun etrafındaki çelenk ne anlama geliyor? :bleh:

Salih sen bundan iyisini yaparsın; neden yapmıyorsun? :blink:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
yav sanki logoyu ben yaptım yaa amma üstüme geliyonuz :D
 

paskalnouma66

Üye
[/COLORcok guzel olmus
 

karakantus

Üye
berbat
 
criots

criots

Üye
saol
 

psynapse

Üye
Atilan baslik yaninda oldukca sonuk kacan "Fenerbahçeliler bu logo sizin simgeniz !!!" Grafik ve Grafikerlikten uzak haddinden fazla amatorce bir calisma, calisma bile sayilmaz. 100. yil vurugusu yapilacaksa, hic deilse en az 15 sampiyonluk urunu olan 3 yildiz konulmaliydi, hele de bir tek yildiz daha artirabilmek icin 1900 lu yillari dile getiren takimlar varken..... ( Hos bu logoyu 3 değil 33 yildizda eklense hic birsey kurtaramazya )
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
eleştirirken yapıcı olursak sevinirim. tarihe bakın her insan acemilik döneminden geçmiştir heleki sizin gibi büyük ulu bir eleştirmen yüce varlık bunları tam anlamıyla bilir eleştirirken düşünceye de bakmak lazım ne düşünülmüş ne yapılmak istenmiş verilen mesaj ne ? keşke standart " teşekkür ederim arkadşım iyi paylaşım , süpersn , +rep " gibi bir cevap yazsaydın da sadece kırıcı bi şekilde konuya tepeden dalmasaydın.. yakında bi tane logo yaparım tatmin olursun oke.
 

zapk

Üye
taknkssss
 
nightmareua

nightmareua

Üye
igrençç
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
gercekten super sagolasın
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Çok Süper Bir Logo...SaoL
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt