Fenerbahçeli kadın taraftarlar Fair Play'e aday

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçeli kadın taraftarlar Fair Play'e aday


UEFA, Fenerbahçeli kadın taraftarları FIFA 2011 Fair Play ödülüne aday gösterdi.

Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA), Fenerbahçeli kadın taraftarları Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA) 2011 Fair Play ödülüne aday gösterdi.
Fenerbahçe Kulübü'nün internet sitesinde yapılan açıklamada, sarı-lacivertli takımın cezası nedeniyle sadece kadınlar ve 12 yaşından küçük çocukların alındığı Fenerbahçe-Manisaspor maçında, kadın taraftarların, statta yarattığı atmosfer nedeniyle UEFA Fair Play ve Sosyal Sorumluluk Komisyonu tarafından, FIFA 2011 Fair Play ödülüne aday gösterdiği kaydedildi.
Açıklamada şöyle denildi:


''UEFA'dan kulübe gelen yazıda, 21 Temmuz'da Fenerbahçe ile Shakthar Donetsk arasında oynanan dostluk maçında meydana gelen olaylardan sonra, Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF) Fenerbahçe Kulübü'ne 2 maç seyircisiz oynama cezası verdiği, daha sonra bu kararın TFF tarafından değiştirilerek, stada sadece kadınların ve 12 yaşından küçük çocukların girmesine izin verildiği ifade edildi.
Bu uygulamanın önemli bir başarıya ulaştığı ve Fenerbahçe ile Manisaspor arasında 20 Eylül 2011 tarihinde oynanan müsabakada 43 bin kadın ve çocuk taraftarın Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nı doldurduğu belirtildi.Daha önce eşi benzeri olmayan bir atmosferde gerçekleşen bu müsabakanın dünya medyasında yankı bulduğunun da altı çizildi.UEFA'nın, kadın taraftarların neşeli, coşkulu ve şiddetten uzak bir atmosfer yaratan davranışlarını desteklediğini; bu nedenle de UEFA Fair Play ve Sosyal Sorumluluk Komisyonu’nun 24 Kasım 2011’de aldığı bir kararla Fenerbahçe Kulübü kadın taraftarlarını FIFA 2011 Fair Play ödülüne aday gösterdiği bildirildi.''

Kaynak:
 


'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Bedava olması ve istanbulda yaklaşık 2 milyon fb li bayan taraftar olması bunu sağlayan etkenlerden değilmi :) 2 milyonda 43 bin az bile :D
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
ne alaka? Çok kadın bedava maça bile banane der gitmez.43 bin seyirci az değil.Ortalamanın çok üstünde eşi benzeri de yok.Kendi stadını kadın-erkek dahi dolduramayanlar gelip yorum yapınca komik oluyor
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Biz ne zaman bedava yaptık biletleride dolmadı. Ayrıca o stadda sadece fb li taraftarlar mı var dı sanıyosunuz bjk gs lisi bile vardı.2 milyonda 43 bin çok mu yani
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
2 milyonu neye göre hesapladın?Stad kapasitesinin 2 milyon alacağını mı düşünüyorsun? Ayrıca ne bjklisi ne gslisi hepsinde fenerbahçe ürünleri vardı.

Bu arada başka örnekler vereyim Fenerbahçe kombineyi en pahalı satan külüp ama yinede en çok kombine alınan külüp ayrıca Fenerium satışlarda,kartal yuvası ve gs storenin çok bariz önünde.Bunlar Fenerbahçe taraftarının kulübüne ne derece bağlı olduğunun da açık kanıtıdır.

Dünya 43 bin bayan ve çocuğun izlediği başka bir maç yok.Bedava olup olmaması önemli değil,üzerindeki formalar bile takımına bağlılığının simgesi.Her bedava denilen yere gidilmez.Gidenler sadece Kadıköy'de de oturmuyor.İzmir,Ankara gibi şehirlerden organizasyon yapılarakta gidildi,araştırırsan kolayca farkına varabilirsin.Biraz takdir etmeyi öğrenin.

Daha iyisini yaptıysanız söyleyin sizi aday göstersinler
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Murat hesaplama şöle ist nüfusu 16 milyon 4 milyonu fb lidir en az yarısıda bayan olduğuna göre istda en az 2 milyon fb li bayan taraftar var.Atalarımız ne demiş 'Bedava sirke baldan tatlıdır'yani bilet fiyatı 10 tl olsaydı 4 bin kişi anca gelirdi.Bizim en dùsük bilet fiyatımız 40 tl olmasına rağmen minimum 35 bin taraftar.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Biz ne zaman bedava yaptık biletleride dolmadı. Ayrıca o stadda sadece fb li taraftarlar mı var dı sanıyosunuz bjk gs lisi bile vardı.2 milyonda 43 bin çok mu yani

Komik oluyorsun İbrahim kardeşim ...
Yapma etme ...:) Bunda bahane bulamazsın ...

Koskoca Uefa , fair play e örnek göstermiş ... Bunda seninde övünmen gerekirken , yok şöle yok böle diye edebiyat yapıyorsun.Yakışmıyor ...:)
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye


Komik oluyorsun İbrahim kardeşim ...
Yapma etme ...:) Bunda bahane bulamazsın ...

Koskoca Uefa , fair play e örnek göstermiş ... Bunda seninde övünmen gerekirken , yok şöle yok böle diye edebiyat yapıyorsun.Yakışmıyor ...:)
Ali abi tebrik ediyorum tabi ama yorumlamadan da geçemem :D
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Murat hesaplama şöle ist nüfusu 16 milyon 4 milyonu fb lidir en az yarısıda bayan olduğuna göre istda en az 2 milyon fb li bayan taraftar var.Atalarımız ne demiş 'Bedava sirke baldan tatlıdır'yani bilet fiyatı 10 tl olsaydı 4 bin kişi anca gelirdi.Bizim en dùsük bilet fiyatımız 40 tl olmasına rağmen minimum 35 bin taraftar.

Maç maracana da falan oynanmadı kardeşim Şükrü saraçoğlunun kapasitesi belli,güvenlik nedeniyle tam kapasiteyle oynatılamıyor zaten.Stad fulle yakınken nedir bu kabulleneme durumları?

minimum 35 bin taraftar mı?:ehe dünkü maçı izlemedin sanırım:D Fenerbahçe taraftarını Galatasaray'la falan karıştırma takımına bağlılığını,başkanına bağlı sorgulatmam.Başkanını başbakanın önünde ne durumlara düşürmüşken bunları konuşmak ayıptır.Birde fenerbahçe taraftarına bak.Sattığımız kombineye bak,fenerıuma bak,gelirlere bak,kara bak,başkanına nasıl sahip çıktığına bak.

Sizin mantığınıza göre bedava sirke baldan tatlı olabilir.Ama Fenerbahçe taraftarı,konu Fenerbahçeyse babasını tanımaz,desteğini esirgemez.Bayanlarımızın büyük çoğunluğu lisanslı Fenerıum ürünleriyle maça geldi hatta.Bu da bağlılığımızın göstergesi.


----------Eklendi @ 14:24:54 ---------- Yazıldı @ 14:19:32 ----------

fenerbahce bu haldeyken bile neler yapıyor haber okumanı tavsiye ederim

 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Tamam murat da benim demek istediğim fb her seyircisiz (bedava) maçta 43 bin yapar.Normal lig maçlarındada fullesin o kadar koyu fb li taraftar varsa.

----------Eklendi @ 14:27:18 ---------- Yazıldı @ 14:25:14 ----------

Fb bu haldeyken demissin geçen yıl şampiyonu fb değilmiydi ya :hmmm
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tamam murat da benim demek istediğim fb her seyircisiz (bedava) maçta 43 bin yapar.Normal lig maçlarındada fullesin o kadar koyu fb li taraftar varsa.

----------Eklendi @ 14:27:18 ---------- Yazıldı @ 14:25:14 ----------

Fb bu haldeyken demissin geçen yıl şampiyonu fb değilmiydi ya :hmmm

Fulluyor zaten ...:ehe:ehe
Kombineliler gelmezse gelmiyor bazen . Adamlar keyfine göre takılıyor .. Ona birşey diyemeyiz ... Netice de oralarında sahipleri var yani ...:D


Fenerbahçe nin karşısında 3 temmuzdan beri müthiş oyunlar oynanıyor ... Takımı dağıtma , takımı yıpratmak için ellerinden geleni yaptılar ... Evet takım bu kadar moralsizken , şu an bile lider ;)
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Tamam murat da benim demek istediğim fb her seyircisiz (bedava) maçta 43 bin yapar.Normal lig maçlarındada fullesin o kadar koyu fb li taraftar varsa.

----------Eklendi @ 14:27:18 ---------- Yazıldı @ 14:25:14 ----------

Fb bu haldeyken demissin geçen yıl şampiyonu fb değilmiydi ya :hmmm

İbrahim kafa mı buluyorsun aklın sıra merak etmeye başladım.Yaşanan olayları bilmiyor musun?Düştü mü düşecek mi ne olacak herkesin ağzından pek çok şey çıkıyor.Sezon başından beri.

Biz stadı her maç dolduruyoruz.Zaten çoğunluğu kombine,kombinesini alan adam maça gelmese de parasını peşin vermiştir.En çok seyirciyi maça zaten Fenerbahçe çekiyor hala neyi tartışıyoruz yahu?
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Acun bile 2 yıllık locasını peşin alıyor var mı böyle taraftarlarınız.

Digiturku alanların bile büyük çoğunluğu Fenerbahçe taraftarı her ne kadar digiyi sevmessekte Fenerbahçe için katlanıyoruz,kombine ortada,fenerıum ortada hala konuştuğumuz lafa bak.

Gs bjk taraftarına bakıyorum çoğunluğu maç zamanı kanka link var mı diyor izlemek için.Ama fb taraftarı biliyor ki digi alsa Fenerbahçe'de kazanıyor.

Neyse bu kadar komedi yeter:)
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin


İbrahim kafa mı buluyorsun aklın sıra merak etmeye başladım.Yaşanan olayları bilmiyor musun?Düştü mü düşecek mi ne olacak herkesin ağzından pek çok şey çıkıyor.Sezon başından beri.

Biz stadı her maç dolduruyoruz.Zaten çoğunluğu kombine,kombinesini alan adam maça gelmese de parasını peşin vermiştir.En çok seyirciyi maça zaten Fenerbahçe çekiyor hala neyi tartışıyoruz yahu?

Bizi kızdırmaya çalışıyor bence ...:)
Boşver yahu ...
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye


İbrahim kafa mı buluyorsun aklın sıra merak etmeye başladım.Yaşanan olayları bilmiyor musun?Düştü mü düşecek mi ne olacak herkesin ağzından pek çok şey çıkıyor.Sezon başından beri.

Biz stadı her maç dolduruyoruz.Zaten çoğunluğu kombine,kombinesini alan adam maça gelmese de parasını peşin vermiştir.En çok seyirciyi maça zaten Fenerbahçe çekiyor hala neyi tartışıyoruz yahu?

Ne dalga geçmesi ya sen yapma bari murat fb şuan türkiyenin en iyi futbol oynayan takımı değil mi tartışılıcak bişey yok fb li taraftarlar bizim taraftarlardan daha sâdık.
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ne dalga geçmesi ya sen yapma bari murat fb şuan türkiyenin en iyi futbol oynayan takımı değil mi tartışılıcak bişey yok fb li taraftarlar bizim taraftarlardan daha sâdık.

Heh şöyle yahu ...:) Tamam şimdi oldu ...
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Fenerbahçe son haftalarda iyi top oynamıyor bunu kabul etmiyorum,en sadık taraftar Fenerbahçe bunu kabullenmen zaten gerekir göz var nizam var ama sabahtan beri söylediğin şeyler fazlaca garip geldi İbrahim
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Galatasaray dan iyi oynadığı kesin.Ne söylesem karşı çıkıyon yapma böle murat
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Savunduğun şey saçma ibrahim 2 milyon kadın seyirci varmış 43 bin azmış,kaç kişi olacak Türkiyenin en büyük stadlarından biri.Dünya kabul etmiş uefa fair playe aday göstermiş sen karşı çıkıyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt