Fenerbahçe Ülker - Montepaschi Siena [ Resimler Eklendi ]

  • 7 Kasım 2010
  • 2772 Okunma
  • 19 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. CoDeYs ve must20 bunu beğendi.
  2. Planlanan buluşmalarda olsaymış:)
    Orda olsaydım kaçırır mıydım yahu:)Kartal olmama rağmen :D
     
  3. sonuçta bu bir avrupa maçı gelmeni isterdim:)
     
  4. Ben geliyorum, konuyu açmışsın, ben ihmal ettim :)
    Resimler Öbür gün burada olur beyler bir aksilik çıkmazsa.
     
  5. iyi eğlenceler :D
     
  6. eee gittidinizmi bari :D
     
  7. evet gittik :) çok güzeldi
     
  8. Fotoğraflar bu akşam burada :oke:
     
  9. bekliyoruz :D
     
  10. yönetici arkadaşlar resimleri konuyla birleştirirlerse sevinirim.
    ---
    güzel bir akşam geçirdik, gelemeyen arkadaşlar çok şey kaçırdılar diyebilirim. özellikle maç öncesi oldukça keyifli geçiyor, damir mrsiç, acun ılıcalı, emre belözoğlu ve fenerbahçeli yöneticileride görme fırsatı yakaladık.

    ouSahin'in isteği üzerine fotoğraflarını yayınlamıyorum :)
     

    Fenerbahçe Ülker - Montepaschi Siena [ Resimler Eklendi ] İndir

  11. vay gelmiyenler bencede çok şey kaçırdı :D
     
  12. bu arada fotoğraflarda büyük emek var :ehe emre belözoğlu, kaya peker vs. :)
     
  13. ne güzel olmuş böyle..
     
  14. gerçekleşmesine rağmen rağbet görmüyor ama :hmmm
     
  15. Bende İstanbulda yaşasam kaçırmam ama Bir gün Gelmek bizede nasip olursa görüşürüz bir maçta...

    Güzel maçtı Tribünden değil ama Tv den destek oluyoruz...(:
     
  16. İyi eğlence olmuştur anlaşılan
     
  17. sorun degil :) kimlerin kimlere yorum attıgını yada hangi konulara yorum atıcaklarını iyi bildigim için ben sıkıntı yapmıyorum ..:)

    'Genç aramızda senide görmek isterdik ama çok acele oldu konu..
     
  18. rep verebilsem güzel olurdu şu cevaba (((:
     
  19. fb alır bence zaten başka kim alabilirki
     
  20. vayy atmosfere bak hiç basket maçına gitmedim ama şu auroraya gidilir:oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 18:52