Fener Gruptan Kaçinci çikar

Sponsorlu Bağlantılar

FENER GRUPTAN KAÇINCI ÇIKAR?


  • Kullanılan toplam oy
    16
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FurkanBilge

Üye
    Konu Sahibi
Fener Gruptan Kaçinci çikar
1 2 3 4
 


danger03

danger03

Üye
fener grubtan 2 ci olarak kesin çıkar ama 1 liğe bişey diyemem interi yenerse yada berabera kalırsa csk yıda evinde yenerse o zaman 1 ci olarak çıkar
 

TURKISH POWER

Üye
sacma bı soru olmuss
 
Quattro

Quattro

Üye
San Siro da beraberliğe oynamazsa bu gruptan 1. çıkar ama 1 puan bana yeter anlayışıyla oynarsa yenilir ve banagöre 2. olarak üst tura çıkar.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
2. olarak çıkacaktır bence ;)
 
arslansem

arslansem

Üye
Bence 2.olur fakat 2.olursa çok fazla ilerleyemez
Çünkü real madrid-chelsea-milan ya da liverpool ile eşleşecek
Bunlardan birini geçerse çeyrek final oynayacak
Ama bayağı bi sıkar:ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bence 2.olur fakat 2.olursa çok fazla ilerleyemez
Çünkü real madrid-chelsea-milan ya da liverpool ile eşleşecek
Bunlardan birini geçerse çeyrek final oynayacak
Ama bayağı bi sıkar:ehe

Liverpool şuanda 3. durumda ve büyük ihtimalle 2. olarak çıkacaktır gruptan. ;)
 

FurkanBilge

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu benim ilk anketim sadece deneme amaçlıydı
saçma diyen arkadaşlar olabilir onları anlıyorum ama onlardanda beni anlamalarını bekliyorum
 

FurkanBilge

Üye
    Konu Sahibi
fenerin şansa pek ihtiyacı yok
 
yxL

yxL

Üye
bence eLe geçn bu fırst değerLndiirLmeLİ artık fenr bişiLEr yapmaLI bence..;)
 
ByMobil

ByMobil

Üye
iyide şurda kaldı 2maç bu anket en başında yapıLmaLıydı. ayrıca soru çok saçma gruptan 1. ve 2.takımlar çıkar 3.uefaya düşer 4.elenir 3. ve 4. nereye çıkıyo :D benim için gruptan çıksında 1. 2. fazla önemli değil ama 1.çıkarsada süper olur :D
 

FurkanBilge

Üye
    Konu Sahibi
bende daha düne kadar ümitli değildim
fakat şimdi kendisini herkese ispatladı
 
ukalgs

ukalgs

Üye
ilk ikiye girsinde gerisi önemli değil
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahce gruptan ikinci olarak çıkacaktır..Ve yoluna şampiyonLar liginde diğer grupta devam edecektir.

saygıLar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt