fbmobil giriş sorunu ??

    Konu Sahibi
fbmobil giriş sorunu ??
fmobi uygulamasının son sürümünümyükledim ama giriş ekranı geliyor kulanıcı adını tıklıyorum sonra ssnki giriş yapmış gibi ana ekran geliyor ama hiç birşeye tıklanmıyor ekran kalıyor öyle error login diyor yardımm
 

onurmrt

Üye
Programa girdikten sonra alt tarafta mavi birşey doluyo onu bekle açılır. Yüklenmesini bekliyor. 2 Dk sonra açılır
 
Son düzenleme:

asadas74

Üye
aynı sorun bende de var kulanıcı adı sıgre giremeden program acılıyoyokmu bunun cagresi program acılıyo daha kulanıcı adımı gıremeden hard menülere giriyor
 

insidee_

Üye
ne lanet bısey symbıanda faceye gırmek 40 saatte anca gırer.en dandık androıd cıhazla yan yana koy gır aradakı farka bak
 
    Konu Sahibi
ne lanet bısey symbıanda faceye gırmek 40 saatte anca gırer.en dandık androıd cıhazla yan yana koy gır aradakı farka bak
ya konu açmayın bi size soruyum ya şimdide youtube fasttube ye girmiyor connetction hatası veriyo bağlantı yok diyor bağlantım var aktif hemde internette dolalıyorum ama wifi ilr giriyorum) fbrowser facebook jar fastube gibi uyglmlara grmiyor
 

insidee_

Üye
dns yı degıstrdın mı peki