Favori Fenerbahçe

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Favori Fenerbahçe


Favori Fenerbahçe


UEFA'nın internet sitesinde yapılan ankette, Avrupa Şampiyonlar Ligi 2. turunda Fenerbahçe-Sevilla eşleşmesinin favorisi sarı-lacivertli ekip gösterildi.



İnternet sitesinde ''Hangi takım çeyrek finale hak kazanır? Fenerbahçe mi, Sevilla mı'' şeklindeki sorunun yöneltildiği ankette, katılımcıların çoğunluğu Fenerbahçe'yi favori olarak gösterdi. Kullanılan oy sayısının belirtilmediği, devam eden ankette, Fenerbahçe'ye yüzde 63.68, Sevilla'ya ise yüzde 36.32 oranında oy verildi.
 


Salihyet

Salihyet

Üye
Tabiki de Fenerbahçe ;) biz onlardan daha tecrübeli ve yere sağlam bi ekibiz..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle fenerbahce kadıkoyde sevillayı yener ve avantajlı skor elde eder..Takımıma %100 güveniyorum..Böyle maçların favorisi olmaz..Savaşan kazanır insaLLah oda fenerbahce olacak.
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
bence Sevilla kazanacak gıbı cok hızlılar ama Fenerbahce'nın yenmesını ıstıyorum
 
FerreT

FerreT

Üye
Hızlılar çok gol atıyorlar aynı zamanda çk gol yiyorlar değerlendirmek gerek
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Tabiki de Fenerbahçe ;) biz onlardan daha tecrübeli ve yere sağlam bi ekibiz..
2 yıl üstüste uefa kupası kazanan ve ispanya liginde mücadele eden bir takımdan daha tecrübeli olduğunuzu söylemek sencede biraz abartı olmazmı salihyet? şampiyonlar ligine daha çok katıldık dersen geçmişte pek ii tecrübeler edinmedi fenarbahçe. sevillanın turu zorlanmadan geçeceğini düşünüyorum.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahce sevillayı kadıkoyde dağıtır diye düşünüyorum..
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
fenere bir bjkli olarak basarılar diliyorum
fener cimbom bjk veya anadolu takımı fark etmez
yeterki türk takımı olsun.

bazı arkadaslar fener cimbom cekismesini avrupa maclaına tasıyıp türk takımını değil diğer takımları tutuyor onları kınıyorm.

süper lig baska avrupa macları baska:@

uzun sözün kısası
fenere ve tüm türk takımlarına basarılar
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
fenere bir bjkli olarak basarılar diliyorum
fener cimbom bjk veya anadolu takımı fark etmez
yeterki türk takımı olsun.

bazı arkadaslar fener cimbom cekismesini avrupa maclaına tasıyıp türk takımını değil diğer takımları tutuyor onları kınıyorm.

süper lig baska avrupa macları baska:@

uzun sözün kısası
fenere ve tüm türk takımlarına basarılar


seni tüm kalbimle tebrik ediyorum..Keşke bazı zihniyetlerde senin gibi olsa.Allah ıslah etsin diyorum...
SaygıLar kardeş.
 
1980ece

1980ece

Üye
Fenerbahce sevillayı kadıkoyde dağıtır diye düşünüyorum..
adamları küçümsememek gerek 2yıl üstüste uefa kupasını vede süoer kupayı aldılar hemde barcelonayı yenerek bence sevilla zor bir rakip
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
adamları küçümsememek gerek 2yıl üstüste uefa kupasını vede süoer kupayı aldılar hemde barcelonayı yenerek bence sevilla zor bir rakip


Kolay bir rakip oldugunu iddaa kimse edemez..Küçümseyemezde..Ama ben diyorum ki fenerbahce 55 000 mükemmel ateşli taraftarıyla sevillayı cok zor durumda bırakır ve dagıtır( kazanır) diyorum..Yorumum budur.


saygıLar
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Zaten kolay bir rakip olsalardı UEFA Cupasını alamazlardı hadi onu boşverelim gruplardan çıkamazlardı...

Sevilla kadar bizde zor rakibiz savaşırsak yeneriz...
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Bende Kadıköyde Yeneceğimize İnanıyorum:)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Tabiki de Fenerbahçe ;) biz onlardan daha tecrübeli ve yere sağlam bi ekibiz..

Ne diyorsun sen Salih ne tecrübesi. Sevilla son iki yılın yani 2005-06 ve 2006-07 sezonlarının UEFA Kupası Şampiyonu. Ayrıca 2006 Yılında Barcelonayı adeta bozguna uğratarak Süper Kupa'yı alan takım.

Sevilla'dan bahsediyorsun Sivas'tan değil.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahçe işini bilir...O maç çok farklı kim olursa olsun..Vitrin maçımız hepsi bunun bilincinde..Avrupa maçlarında neler yaptığımız ortada inanıyorum ki Kadıkoy cehenneminde SeviLLa yı yeneriz..Öyle bir Gücümüzün olduğunuda ispatladık..Bakalım nasıl bir maç olacak?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt