abuzer02
Üye
Faturasiz samsung galaxy ace
Slm değerli maxicep ailesi bi konu hakkinda göruslerinize ihtiyacim var benim samsung galaxy gio marka telefonum var ve ekraninin sol alt kosesinde kirik var ve ekranda iki tane cizgi ve ekranida 70 ile 100 tl arasinda degisiyor sizce ekranini degistiriyimmi ha bide dokunmatigindede cizgiler var degistirmeye degermi yada kacak bi tane galaxy ace mi alayim orjinal ama sadece faturasi yok ve sifir fiyati 350 - 400 arasinda alayim mi sizce diger faturali galaxy ace lere gore bi fark varmi uygulama ve cihaz guncelleme yonunden bi fark varmi uygulamalari rahatlikla yukleyebilirmiyim google play desteklermi oneri ve tabsiyelerinizi bekliyorum tesekkurler.
