Faturasiz samsung galaxy ace

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Faturasiz samsung galaxy ace
Slm değerli maxicep ailesi bi konu hakkinda göruslerinize ihtiyacim var benim samsung galaxy gio marka telefonum var ve ekraninin sol alt kosesinde kirik var ve ekranda iki tane cizgi ve ekranida 70 ile 100 tl arasinda degisiyor sizce ekranini degistiriyimmi ha bide dokunmatigindede cizgiler var degistirmeye degermi yada kacak bi tane galaxy ace mi alayim orjinal ama sadece faturasi yok ve sifir fiyati 350 - 400 arasinda alayim mi sizce diger faturali galaxy ace lere gore bi fark varmi uygulama ve cihaz guncelleme yonunden bi fark varmi uygulamalari rahatlikla yukleyebilirmiyim google play desteklermi oneri ve tabsiyelerinizi bekliyorum tesekkurler.
 


zorali

Üye
kardeş ben bi ara kaçak galaxy ace aldım ve kullandım. hiç bi sorun olmuyo
google play destekliyo. bi sorun yaşıyacağını sanmıyom
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
sagol kardes baska tavsiyeleri ve onerilerileri olan arkadaslarida bekliyorum
 
XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Ekranı değiştirme değmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt