fatura şikayet avea bayi hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ertugrulll55

Üye
    Konu Sahibi
fatura şikayet avea bayi hatası
arkadaşlar ben aralıgın 26 sında aveya geçtim avea bayisinde adam bana 500 dk 5000 sms sınırsız internet an 40 tl lik pakete geçirdigini söyledi bende hattımı o şekilde kullandım ve bugun bir baktımki hattımda ne sms tanımlamış ne de internet sadce 500 dk tanımlamış ve güncel faturam 833 lira olmuş bu tamamıyla avea bayisindeki çalışanın suçudur beni o tarifeye geçirdigini söyledi ve ben ona göre kullandım avea ya şikayetimi ilettim fakat bunun sonucunda bu fatura ne olacak arakdaşlar acil yaardım edermisiniz
 


ertugrulll55

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardm etcek yok mu
 

caner1919

Üye
137 tl de bana gelecek miş bu ay fatura ve neymiş paket dışı 120 mb internet kullanmış akıllı cihaz benim haberim bile yok yemin ederim neyse 120 mb internet fiyatıda 80 tl imiş yuh oha artık 120 mb internet 80 tl mi olur saçmalığa bakar mısınız dolandırıcı bir şirket herkesin bu tür şikayetleri var hattını kapatmanı tavsiye ederim bir an önce uzak dur avea faturalıdan..!! ailemdeki herkesi başka şirketlere geçircem ve çevremdeki herkeside bilgilendiriyorum bu konuda..!!!

- - - Eklendi - - -

Avea Haramı Zıkkım Olsun İnşallah Bi Yerinizden Çıksın Bu Paralar Konuları Siteleri Araştırıyorum Herkesin Böyle Şikayetleri Var Allahınızdan Bulun İnş. Daha İlk Aydan Anamı Ağlattınızzzzzz..!!!! :@

- - - Eklendi - - -

Halada Yeni Fatura Dönemimde Şimdi 2 Gün oldu hesap kesim günü neyse daha 2 gün olmasına rağmen güncel borç diyorum 49 tl diyor şuan 26.5 tl olması gerekirken paketim öyle çünkü bunlar ne yapmaya çalışıyor arkadaş birisi bi açıklama yapsın..!!! Avea Faturalı mı bundan sonra tövbe çevremdeki herkeside uzak tutucam bu şirketten
 

arifyazici

Üye
Kardeşim durumun çok iç açıcı görünmüyor. Çünkü kesilmiş ve kesinleşmiş faturaysa durum bunu ödemeni icab eder. Muhtemelen bir hukuk mücadelesine girişmen gerekecek. Bulunduğun yerdeki kaymaklık bünyesinde olan Tüketici hakem heyetine başvurup durumu izah etmen ve yapabiliyorsan bunun avea bayisinin hatasından kaynaklandığını ispat etmen gerekir.
Ayrıca özellikle faturalı kullanıcılar operatörü ne olursa olsun hattına tanımlı sms, dakika ve interneti online işlemler menülerinden sürekli takip etmelidirler. Çünkü operatörler bizlere haber vermeden tarifemizi değiştirme hakkına sahipler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt