beyler acıl yardıma ıhtıyacım var oyunun ıcındekı save dosyamı sılmem gerek su oyunu bozdum sanırım 1kackes yuklememe ramen takılıyo nos alma yerınde netı kapadım nosu aldm
yarısı yapdım gecdım sonra net hatası verdı nos felan gıtms
ama nos almadan nos kullanmamı ıstedıgı yarısı acıyo takılıp kalıyorm
hıc bırsey bulamadm sabahdan berı ugrasıyorm bırı yardım etsn