FARKLI Bir SORUNUM VAR...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
FARKLI Bir SORUNUM VAR...
Telefonun kapama tuşuna basınca hafıza kartını çıkart diye birşey geliyodu artık yok nasıl geri gelcek bu şey

----------Eklendi @ 21:44:56 ---------- Yazıldı @ 21:42:39 ----------

telefona kill me yükledim ve unsure yazan yere gittim ordaki şeylerin hepsini terminate yaptım sadece 4 tane şey kaldı bundan olabilir mi ki
 
hafıza kartını çıkart demese olmuyor mu
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
alıştım artık oraya program kapanmayınca kullanıyorum çok yararı dokunuyo ama artık yok neden ki

----------Eklendi @ 21:53:19 ---------- Yazıldı @ 21:52:19 ----------

hafıza kartını çıkart dememin tek sebebi kapanmayan pro.ları kapatmak
 
programı sil olmadı format at
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
programı sildim değişen bi şey yok normalde de menu:araçlar:hafıza kartı burda da olması lazımdı ordan da gitmiş

----------Eklendi @ 22:01:23 ---------- Yazıldı @ 22:00:20 ----------

AIO Patch den dolayı olabilir
 

mstf_l

Üye
hangisinden sonra olduki
 

mstf_l

Üye
iste o zaman mesele kkarısık ikiisini de kaldır sonra yine olmazsa format

----------Eklendi @ 23:29:49 ---------- Yazıldı @ 23:28:50 ----------

hangisinden sonra olduki
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
AIO Patch i de kaldırıyorum
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi

Sorun AIO Patch deymiş kaldırdım ve reset attım sorun çözüldü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...