Farkettiniz mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Farkettiniz mi ?
Daha az önce farkettim telefonum 701 haliyle autofocus yok fakat telefonun ön kamerası ile çok güzel belge çekimi yapılabiliyor

Birazdan kendi bilgisayarıma geçince fotoğraflarını atarım.Çok şaşırdım vallaha.Zaten belge çekimi neredeyse hiç yapmam yapacağımda da ön kamera işimi görür artık
 

FlaxLy

Üye
Günaydın kardeşim.
 
ön kamera görüntülü görüşme için oldugu için netliğe daha cok önem veriyorlar
 
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim ezme beni çünkü autofocus olmaması olayını o kadar abarttılarki (Özellikle bazı fanatik N8 kullanıcıları) bazı insanlar hiç belge çekimi yapmasalarda gün gelir ihtiyacım olursa ne olur telaşına girip fikirlerini değiştirdiler.Tamam kamera açısından tek eksik belge çekimiydi bu da benim açımdan çözülmüş oldu.8 MP bence profesyonel olmayan biri için gayet yeterli
 
Bizim tellerde af olsa N8 ' in anlamı kalmazdı kesin ondan yok .
 
nokia nın tek eksigi af ha bir de çift cekirdek var
 
Çift çekirdek göz boyamaktan başka bir şey değil .
 
Tepkiler: cortex47

papakudioflu

Emekli Yönetici
şimdi arkadaslar bu çift çekirdek olayı herkesin kafasına takılmış gidiyor arkadaslar çift çekirdek işletim sistemi gerek duyarsa önemli yani şöyle mini cooper arabanız var diyosunuz ki bu arabaya bu motor küçük 500ps bi motor takmak lazım e oda gereksiz yakıt sarfiyatı olur çift çekirdekte symbianda gereksiz pil sarfiyatı yapar baskada bişey yapmaz
 

DxTR90

Üye

çok doğru bence ama wp7 lerde kesinlikle gerek olacaktır çift çekirdek işlemciye..
 

TeAmo42

Üye

çok mantıklı.
 
wp 8 de olmalı zaten sistem için yoksa kasr
 

noss_bar

Emekli Yönetici
s^3 te bulanık foto çekmek ten bıktıysanız tek çözümü eğer karşı bir görüntüyü çekecekseniz ekranda dokunara çekin ama illa deklanşör düğmesini kullanacağım diyorsanız düğmeyi basıp hemen bırakmayın uzun basın 3 5 sn kadar ok. çünü bastığınızsa aşağı doğru sonra bıraktığınızda yukarı doğru hareket ettirdiğiniz için (bunun önüne geçmek içgüdüsel olarak imkansız gibi etki tepki olayı) bluanık çıkar düğmeye 5 sn kadar uzun basın farkı görün ....

----------Eklendi @ 01:24:36 ---------- Yazıldı @ 01:18:52 ----------



çift çekirdek her zaman iyidir. o motor her zaman tam gaz çalışmıyor ki benzin bitsin yarışta gaza yüklendiğinde iş görecektir rolentide batarya konusunda sıkıntı olmaz....

çek bir ara gazzz........
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
dostum geçen gün http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/yeni-konu-acmadan-bir-bakin-6-575015.html#post4302304 burda yazmıştım yakın yazı çekimlerinde gayet işe yarıyor bu yöntem
ayrıca bir de 8mp ile çekim yaparken uzaktan çekip resmi keserseniz de gayet güzel sonuç alırsınız

----------Eklendi @ 12:01:56 ---------- Yazıldı @ 11:57:51 ----------

Bu arada burdaki konu da çift çekirdeğe gitmiş şunu söyleyeyim çift çekirdek ile tek çekirdek arasında tabiki enerji sarfiyatı olarak fark olur ama bunu iyi optimize ederseniz ve ilk çekirdeği 200-300 mhz civarında sabitleyip menü, mesajlar gibi basit uygulamalar ve arka plan işlemlşeri için ayırırsanız diğer çekirdeği yüksek hız gerektiren oyun ve programlar için yüksek tutarsanız çok fazla farketmeyecektir kaldı ki Nokia şuan bile işlemcilerimizde bu işlemi tek çekirdek ile yapıyor yanlış bilmiyorsam ama tabi bu durum bazen ufak tefek takılmalara sebep oluyor çift çekirdek olsa böyle bir sorun kalmaz

 
Tepkiler: noss_bar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...