Fakir miyim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Arkadaşım senin amacın yardım almak mı? Yoksa tahriklerde bulunmak mı?

Adam olmak, bir gruba dahil olmak değil, bir duruşa sahip olmaktır.


Hmm sorunu düşündüm tabi ki yardım almak ama buradan alınamayacağı belli

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Hayatimin 6 7 dakkasini bosa harcadim senin yuzunden.Obur dunyada fakir kalacagin kesin
 
Tepkiler: .NeXuS.
    Konu Sahibi
Hayatimin 6 7 dakkasini bosa harcadim senin yuzunden.Obur dunyada fakir kalacagin kesin


Beni cehennemin en dibine ışık görmeyen en soğuk yerine gönderirler sende takılırsın hocalarla alimlerle cennette falan bal nehir falan huri muri

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...