by-pegasus
Üye
bos ver bmw yi oku sen oku
baktin bmw alamazsan guzel bi araba alirsin mod yaparsin
Hadi buyur.Arkadaşlar hayalimde ki araba BMW M7... Kız arkadaşına gösterdim "aaa bu amcamın arabası..." dedi ve bunu bana kanıtladı amcasının BMW M7 arabası var. Bir arkadaşın babası arıcılıkla uğraşıyor yıllık 50 bin kazanıyorlar arkadaşım yemek bursundan yararlanıp ücretsiz yemek yiyor... Bu yaz sıfır Mercedes C180 alacaklar. Acaba benim çevrem mi çok zengin ?
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Hadi buyur.
Allah ne buyuruyor bu konu da: Ben ilmi isteyene, zenginliği istediğime veririm...arkadaşım bak şimdi benim hatunun dedesi vefat etti mirastan onların payına 500 bin lira para kaldı ihtiyaçları olmadığı için bu parayı almadılar. Ben ne yapabilirim nasıl milyoner olabilirim düşünüyorum düşünüyorum yok... Milyoner olmam lazım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Arkadaşlar hayalimde ki araba BMW M7... Kız arkadaşına gösterdim "aaa bu amcamın arabası..." dedi ve bunu bana kanıtladı amcasının BMW M7 arabası var. Bir arkadaşın babası arıcılıkla uğraşıyor yıllık 50 bin kazanıyorlar arkadaşım yemek bursundan yararlanıp ücretsiz yemek yiyor... Bu yaz sıfır Mercedes C180 alacaklar. Acaba benim çevrem mi çok zengin ?
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Bak bmw olmassa git bi honda civic al eski modellerinden nasil olsa japonlar modofiye icin arabaya hersey koymuslar guzelinden bi ayarlattir ama parca takma normal parcalari oyna ondan sonra amcasiyla kapis gec sonra de kiz arkadasina bmw em yok ama senin kalbini kazanabilmek icin hondam var de e baska bisi gelmiyo aklima
Hocam hayal gücün çok iyiymiş ama inan dikkatimi çekmiyor yani benim 5-6 milyon Euro paraya ihtiyacım var
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Durum o kadar vahim miEskiden ekmek aslanın ağzındaydı sonra ekmek aslanın midesine gitti şimdi aç aslan ve biz varız ekmek de yok...
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Konunun yeri gereksizler benceArkadaşım senin amacın yardım almak mı? Yoksa tahriklerde bulunmak mı?
Adam olmak, bir gruba dahil olmak değil, bir duruşa sahip olmaktır.
Arkadaşım senin amacın yardım almak mı? Yoksa tahriklerde bulunmak mı?
Adam olmak, bir gruba dahil olmak değil, bir duruşa sahip olmaktır.
+1Konunun yeri gereksizler bence
Sen soruma cevap ver, imzayı boş ver.Adamlık kişiden kişiye değişir.
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
O imza dostunAdamlık kişiden kişiye değişir.
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
o imza yalnız ''MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.'' sende yazan gibiAdamlık kişiden kişiye değişir.
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Aslında sağlık bölümü daha uygun.Konunun yeri gereksizler bence
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?