ishak388
Üye
nargilenin dumanına benzer hayallerim sadece beni zehirler ve uçup giderBu konuda haklı olabilirsin... Hayatım boyunca buyuk şehirlerde yaşadım ve şimdi kuçuk ilçe gibi bir yerde okuyorum burada ki çoğu arkadaşım köyden gelmiş ve hayalleri köylerine donup ineklerine tavuklarına kavuşmak... Benim hayallerim ise apayrı... Ben duşununce burayı bir hazırlık yeri olarak gordugumu fark ettim yani bu okul bitince ipimi koparmış gibi zenginliğe lükse kültüre koşmak istiyorum...
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
kardeşim edebiyat yapmıyorum şimdi 1 sayfa dolusu yazıda yazarım önemli olan karşıdakinin 'insan' olması sen herşeye para diyorsun yanlış yoldasınYok yahu öyle edebiyatlarla zaman kaybedip moral bozamam benim bir alan seçip büyük bir şirkette kariyeri belirlemem lazım ya da devlette atanıp para biriktirip onunla yatırım yapmalıyım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
bi psikiyatriye görünmende fayda olabilir pa olabilir(panik atak)E ama şimdi bakınca Banvit de genel müdür olmuş ayda 10.000₺ kazanan ve daha da yükselecek olan veteriner hekim de var... Küçük bir yerde 1 m genişliğinde 3m uzunluğunda içinde ilaçlar olan dükkanda internetten okey oynayan veteriner hekim de var... Ben doğal olarak bu riskten korkuyorum ya en tepede olmak yada en dipte olmak ortası yok gibi
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Gerçekte senin için ne düşündüğümü söyleyeyim gideyim.Valla hocam bu iş de dine bağlandı ya helal olsunben bir avrupalı gibi yaşamak istiyorum onlar bizim yaşadığımız çağı yaklaşık olarak 1500 yıl önce yaşadı modern yaşama uyumlu hale getirdi şimdi bu konulara girmeyelim
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Valla hocam bu iş de dine bağlandı ya helal olsunben bir avrupalı gibi yaşamak istiyorum onlar bizim yaşadığımız çağı yaklaşık olarak 1500 yıl önce yaşadı modern yaşama uyumlu hale getirdi şimdi bu konulara girmeyelim
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Buda iyiydiBende bazen batının biraz ahlaksızlığını alma taraftarıysam da millet olarak avrupalılaşamayız alamancılara bakarsan ne tam türk kalabiliyorlar ne de tam avrupalılaşıyorlar ikisinin karışımı ismail yk, cankan vs gibi tipleri ortaya çıkarıyor .
Sen en iyisi okulu bitir bi petshop aç kedi köpek sat bunları düşünme
Bi fikrimi de beğenmişsin dede çok yaşamazsın bence dikkat et kendineBuda iyiydi
Son cümle içinBi fikrimi de beğenmişsin dede çok yaşamazsın bence dikkat et kendine
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?