Fakir miyim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ben yanlış insanlarla konuşuyorum yada çoğu öyle... Dayak yersin buna da şukur falan filan seviye belli

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

ishak388

Üye
Ben yanlış insanlarla konuşuyorum yada çoğu öyle... Dayak yersin buna da şukur falan filan seviye belli

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
kutup ayılarıyla foklar dost olmaz çeneni topla can çekişir ortan çoktan ben joker yani son kart
yıllarca eğitsende insanoğlu hırslanır
500 lira benim 4 aylık param nefsini eğitmelisin para herşey demek değil
 
Senin önce bir piskolojik destek alman lazim,ilk gercek bu
 
Tepkiler: .NeXuS. ve Dede
Bak kardeşim veterinerlik gibi iyi bölümlerden birinde okuyup 3.sınıfa kadar geldim diyorsun çok güzel ancak yazdıkların komik öğrencisin okulunu bitir sonra o kurduğun hayalleri gerçekleştirmeye çalış. Bir de hayal bile mantıklı kurulur ehliyeti olan insan bile önce bi arabam olsun ister sen ehliyetin bile olmadan bmw hayali kuruyorsan seni ciddiye almam
 
Tepkiler: Dede, maxirabit ve ishak388
    Konu Sahibi
Aranızda kimler zengin o zaman ? Ya da kimler fakir? Neden ?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Öğrenci adamsın koçun yada sabancının torunu değilsen ortalama bu paralarla okunuyor kendimden biliyorum
 

ishak388

Üye
oğlum sizde ne para duyarlısı çıktınız,benim sigara param aileme yetecek param olsun fazlası zarar abi
 
    Konu Sahibi
Ben çok cimriyim galiba. Sigaraya çok para harcıyorum diye bıraktım alkolu bu yüzden bıraktım yazın Antalya İzmir de geceleri eglenmek para dökmek varken evde bütün yaz oturup ingilizcemi geliştirmeyi kpss (değişecek diyorlar ama) çalışmayı düşünüyorum. Bana çok para lazımmış gibi geliyor çok ama çok para bir kaç milyon..

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Kardeş fakirsin millet evini 1200 ile zor geçindiriyor birde evleneceksen o biraz zor..

{°≥°}
 
Sağlığım yerinde, evliyim, annem ve babam (Allah kendilerine sağlık, sıhhat ve uzun ömürler versin) halen yanımdalar. Daha ne olsun.! Benim tüm sermayem onlar, onlar yanımda olduğu sürece ben dünyanın en zengin kişisiyim. Yani sağlığın yerinde olsun da, varsın paran olmasın arkadaş. Sağlık olmadıktan sonra Slim Helu'nun kendisi olsan ne olur.
 
Tepkiler: ishak388

ishak388

Üye
psikolojik hasta olabilirsin psikolog a veya önerim psikiyatriye git
 
Benim mesajım neden silindi şimdi?
 
Söylediğin söz konuya uygun değil. böyle ahlaksızca yazılan yorumları hoş karşılamam Murat.
 
Tepkiler: said32, Dede, greenmile ve 1 kişi daha

xmustx

Üye
Fakir değilsin düzen kuramamışsın kardeşim.
 
    Konu Sahibi
psikolojik hasta olabilirsin psikolog a veya önerim psikiyatriye git


Bu konuda haklı olabilirsin... Hayatım boyunca buyuk şehirlerde yaşadım ve şimdi kuçuk ilçe gibi bir yerde okuyorum burada ki çoğu arkadaşım köyden gelmiş ve hayalleri köylerine donup ineklerine tavuklarına kavuşmak... Benim hayallerim ise apayrı... Ben duşununce burayı bir hazırlık yeri olarak gordugumu fark ettim yani bu okul bitince ipimi koparmış gibi zenginliğe lükse kültüre koşmak istiyorum...

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...