Facebook Google'ı fena bombaladı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Google'ı fena bombaladı!
Facebook uygulama geliştiricilerinden Joe Hewitt Android'in her şeyinden nefret ettiğini açıkladı. Yaptığı açıklamada Android'in uygulama geliştirme araçlarının son derece yetersiz, işletim sisteminin iğrenç olduğu, tek avantajının ise program geliştirirken her türlü serbestliğe izin vermesi olduğunun altını çizdi. Çok uzun zamandır Android'le çalıştığını ve Android ile ne kadar çok çalışırsa bu işletim sistemini Windows'a o kadar çok benzetmekte olduğunu belirten Hewitt aralardaki benzerliği "iki işletim sistemi de esnek değil, ikisi de uygulama geliştiricileri önemsemiyor ve ikisinin de tasarımı kötü ve aceleye gelmiş" sözleriyle özetliyor.

Android yüklü cep telefonlarının birbiri arasında da farklılıklar olduğunu belirten Joe Hewitt, bir uygulamanın tüm mobil araçlarda sorunsuz çalışabileceğini garanti etmenin tek yolunun bu araçları almak olduğunu ve bunun da hiç hesaplı olmadığını söylüyor. Ünlü bir programcı olan Hewitt daha önce de Apple'ın programları inceleme sistemini etik bulmadığı için iPhone ile uygulama geliştirmeye son verdiğini açıklamıştı.

Facebook uygulama geliştiricilerinden Joe Hewitt
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt