fabrika ayarlarına döndükten sonra

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

traced

Üye
    Konu Sahibi
fabrika ayarlarına döndükten sonra
telefonda yer yer kasma ve biraz yavaşlama oluştu. nedeni hakkında bir fikri ve bir çözüm önerisi olan var mıdır?


tel galaxy gio.
 


sadece35

sadece35

Üye
Bendede oldu zamanla duzeliyor bide hafiza kartindaki verileri yedekleyip bicimlerdir o zaman daha stabil olur
 
LifeAfterDeath

LifeAfterDeath

Üye
Home tuşuna basılı tutup Power tuşu ile telefonu açıp (recovery modu) wipe cache yapmayı dene.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt